Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

82 Ο κλάδος των μίνι μάρκετ αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, αποτελεί όμως και μια διέξοδο για νέους επιχειρηματίες, όπως ο κ. Νίκος Γεωργακόπουλος, που εδώ και λίγους μήνες μπήκε στην αγορά, με ένα νέο κατάστημα στο Γαλάτσι. M ε τον τζίρο της λιανικής αγοράς να παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ακόμη κι οι «αλυσίδες» σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να διεκδικούν μερίδια από την «πίτα», συμπιέζοντας όμως έτσι και τα κέρδη για τις μικρές επιχειρήσεις. Στα μίνι μάρκετ, η κατάσταση είναι πολλές φορές δύσκολη, αφού η μειω- μένη οικονομική δυνατότητα των καταναλωτών εν μέσω κρίσης, τους οδηγεί συχνά στα μεγάλα καταστή- ματα που έχουν τη δυνατότητα για προσφορές και χαμηλότερες τιμές. Παρόλα αυτά, ο κλάδος του μίνι μάρκετ συνεχίζει να έχει ενδιαφέρον για πολλούς νέους επιχειρηματίες, όπως και για τον κ. Νίκο Γεωργακόπουλο. Μετά από χρόνια εργασίας στον κλάδο, ως υπάλληλος περιπτέρου, ο κ. Γεωργακόπουλος αποφάσισε να κάνει το «βήμα» παρακάτω και να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση στη μικρή λιανική. «Θέλαμε να κάνουμε κάτι δικό μας κι, αφού αυτή την αγορά γνωρίζαμε καλύ- τερα, αποφασίσαμε να ανοίξουμε ένα μίνι μάρκετ», τόνισε στο περιοδικό μας. Τα πρώτα «βήματα» Πόσο εύκολο είναι όμως να ξεκινήσει κανείς τη δική του επιχείρηση μέσα στην κρίση, με την ελληνική οικονομία να μην έχει ακόμη επανέλθει και την καταναλωτική «δύναμη» να παραμένει περιορισμένη; «Είναι πάντα Του Στέλιου Ασλανίδη Καινούργιο μίνι μάρκετ στο Γαλάτσι

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=