Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19
94 ρεπορτάζ Νέες συσκευασίες στην ελληνική αγορά Τα παγκόσμια trends στη συσκευασία ακολουθούν πλέον και πολλές ελληνικές επιχειρήσεις γεγονός που έχει αλλάξει πλέον την εικόνα στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ και δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες της αγοράς να δια- μορφώσουν σχετικά τους χώρους του καταστήματός τους. Είτε συγκεντρώνοντας π.χ. τα προϊόντα με ελληνική συσκευασία σε ένα ράφι, είτε προβάλλοντας περισσότερo τις «πράσινες» κι οικολογικές συσκευασίες, είτε προωθώντας τις πιο μοντέρ- νες επιλογές που επιλέγει συχνά η νέα γενιά καταναλωτών, μπορεί κανείς να αξιοποιήσει τις αλλαγές που φέρνουν και στα ελληνικά καταστήματα τα νέα προϊόντα πολλών εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε παρακάτω κάποια εξ αυτών. Συνδυάζει τα νέα trends η Coca-Cola Παιδικές και «πράσινες» συσκευασίες από τη Nestle Με στόχευση στο νεανικό κοινό, αλλά και στη μείωση του περιβαλλοντικού της «αποτυπώματος», η Coca–Cola δημι- ούργησε και λανσάρει και στην ελληνική αγορά μία σειρά από νέες συσκευασίες για όλα τα προϊόντα της στον τομέα των Coke. Η εταιρεία αντικατέστησε ουσιαστικά όλα τα κουτάκια των 330ml με νέες συσκευασίες ιδιαίτερου design, οι οποίες είναι πιο λεπτές, πιο ψηλές, αλλά παράλληλα και πιο φιλικές προς το περιβάλλον, καθώς είναι πιο ελαφριές συγκριτικά με τις προηγούμενες. Σε όλες τους, μάλιστα, υπάρχει και το λογότυπο του νέου application της Coca-Cola, «WOAH» (Where Only Awesome Happens), με την εταιρεία να επιλέγει και το social packaging για τα προϊόντα της. Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες αλλαγές για το κορυφαίο brand, αφού κατά τη διάρκεια του καλοκαι- ριού πρόσθεσε και το ελληνικό στοιχείο στη συσκευασία της, λανσάροντας συλλεκτικές συσκευασίες με τις Κυκλάδες, τον Λευκό Πύργο κ.ά. Την απόφασή της να ανακυκλώνει ή να επαναχρησιμοποιεί το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της μέχρι το 2025 ανα- κοίνωσε πρόσφατα η Nestle. Βάσει αυτού, όλες οι συσκευασίες της, συμπεριλαμβανομένων των πλαστικών, θα πρέπει να μην καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής επεξεργασίας απορριμμά- των, καθώς θεωρεί πως υπάρχει επείγουσα ανάγκη να ελαχιστοποιηθεί η επίδραση της συσκευασίας στο περιβάλλον. Την ίδια ώρα, στην ελληνική αγορά, έκανε ένα νέο άνοιγμα προς τους μικρούς καταναλωτές, με νέες συσκευασίες στο brand της Nesquik, με τα παιδικά δημητριακά πρωινού της εταιρείας να μπαίνουν σε… τροχιά και παρουσιάζει τρεις νέες συσκευασίες που συστήνουν σε μικρούς, αλλά και μεγάλους, τον κόσμο του διαστήματος, με πρωταγωνιστή ένα διαστημικό ρομπότ στη συσκευασία.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=