Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

95 ρεπορτάζ Πρακτικές συσκευασίες από την 3 άλφα Σε ανανέωση των συσκευασιών της έχει προχωρήσει πρό- σφατα και η εταιρεία 3 άλφα, που διαθέτει ένα από τα πιο γνωστά brands στην Ελλάδα, σε προϊόντα όπως το ρύζι και τα όσπρια. Πιο συγκεκριμένα, οι συσκευασίες στο ρύζι της εταιρείας είναι πλέον πολύ πιο πρακτικές κι εύχρηστες, αφού στέκονται όρθιες, ενώ ανοίγουν και κλείνουν πανεύ- κολα με αυτοκόλλητη ταινία. Mini συσκευασίες από την Creta Farms H Creta Farms επένδυσε σε μία ολόκληρη σειρά προϊόντων, με βάση την καινοτομία στη συσκευασία. Πρόκειται για τα νέα Mini Εν Ελλάδι, που κυκλοφορούν σε συσκευασίες των 8 ατομικών μερίδων σε τρεις κατηγορίες, πάριζα, ζαμπόν και γαλοπούλα. Χάρη στην ατομική, πρακτική τους συσκευασία ανοίγουν εύκολα και γρήγορα, χωρίς να έρχονται σε επαφή με τα χέρια, με αποτέλεσμα να μπορούν να καταναλωθούν από όλους, οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Αποθηκεύονται και μεταφέρονται πολύ εύκολα παντού, καθώς δεν λερώνουν και χωράνε παντού, σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία συνεχίζει τα εν λόγω λανσαρίσματα, έχοντας προσθέσει πρόσφατα τη mini συσκευασία και σε άλλα προϊόντα, όπως στο σαλάμι και το λουκάνικο. Συσκευασία με 60% λιγότερο πλαστικό από τη Milner Μία νέα οικο- λογική συσκευασία, που μειώνει τη χρήση πλαστι- κού και κάνει πιο εύχρηστο το προϊόν, έχει λανσάρει από την πλευρά της για το brand της Milner, η Friesland Campina Hellas. Πρό- κειται για τη νέα οικολογική συσκευασία Fresh Lock, που υπόσχεται 100% πλούσια γεύση και με 60% λιγότερο πλα- στικό, χάρη στο πρακτικό της κλείσιμο. Η νέα συσκευασία ανοιγοκλείνει τέλεια ξανά και ξανά, «σφραγίζοντας» το σωστό επίπεδο υγρασίας και κρατώ- ντας τις φέτες ακόμη πιο φρέσκες, μέχρι και την τελευταία, σύμφωνα με την επικοινωνία της εταιρείας. Νέα διαδραστική συσκευασία από τη Δέλτα Εδώ και λίγους μήνες και η εται- ρεία γαλακτοκομικών προϊόντων ΔΕΛΤΑ παρουσίασε το Φρέσκο Γάλα σε ανανεωμένη διαδρα- στική συσκευασία, με κυρίαρχο εικαστικό του στοιχείο μια καρδιά. Η Eco- Fresh Pack συσκευασία του προϊόντος διαθέτει λευκότερη εμφάνιση και το κυρίαρχο στοι- χείο της καρδιάς είναι εμπνευσμένο από τη σύνθεση της ελληνικής φύσης, τους 700 επιλεγμένους παραγωγούς, τη φροντίδα και τους καθημερινούς ελέγχους του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ. Το χαρτί με πιστοποίηση κατά FSC, που χρησιμοποιείται για τη συσκευασία, παράγεται από δέντρα που καλλιεργούνται γι’ αυτό το σκοπό κι αναδιπλώνεται πλήρως, με σκοπό τη μείωση του όγκου των απορριμάτων. Η καινοτομία όμως του προϊόντος δεν βρίσκεται τόσο στην διαφο- ροποιημένη του συσκευασία, αλλά στο νέο τρόπο αλληλεπίδρασής του με τον καταναλωτή. Μέσα από την εφαρμογή Shazam, χρησι- μοποιώντας την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), η καρδιά «ζωντανεύει» μπροστά του.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=