Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 25

66 οδηγός HOW ΤΟ Προωθήσεις μέσω Facebook Πώς να επικοινωνήσετε παροχές και προσφορές του μίνι μάρκετ στους καταναλωτές της περιοχής σας Με τους Έλληνες καταναλωτές να επιλέγουν όλο και περισσότερο τα social media για την ενημέρωσή τους και όσον αφορά τα ψώνια τους στη μικρή λιανική, τα «εργαλεία» του Facebook δίνουν τη δυνατότητα σε ένα μίνι μάρκετ να προωθήσει τα προϊόντα του, αλλά και προσφορές κι εκπτώσεις στις γύρω περιοχές. T α δεδομένα αλλάζουν σταθερά τα τελευταία χρό- νια στην αγορά, με τη νέα γενιά καταναλωτών να αρχίζει να γίνεται η «κυρίαρχη» στην Ελλάδα, αναγκάζοντας και τις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται αναλόγως. Οι λεγόμενοι millennials αποτελούν πια τους βασικούς καταναλωτές κι οι δικές τους συνήθειες περιλαμβάνουν σε μεγάλο βαθμό το ‘Ιντερνετ, με τα social media να έχουν μετατραπεί στο κύριο «εργα- λείο» τους για τα ψώνια, από ρούχα και συσκευές μέχρι τρόφιμα κι άλλα προϊόντα της μικρής λιανικής. Ως εκ τούτου, πολλά είναι και τα καταστήματα που έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται διαδικτυακά, κυρίως μέσω Του Βάιου Τασούλα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=