Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 25

68 οδηγός HOW ΤΟ έρευνα της Coresight Research, περισσότερο από το 36,5% των καταναλωτών πραγματοποίησε σχετικές αγο- ρές το 2018, ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 23% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, ενώ μεταφράζεται σε περίπου 35 εκατομμύρια επιπλέον καταναλωτές. Τα επι- μέρους στοιχεία της έρευνας έδειξαν, μάλιστα, ότι το 72,4% των καταναλωτών καλύπτει ένα μικρό μέρος των ανα- γκών του σε προϊόντα σούπερ μάρκετ, ενώ διψήφιο είναι πια το ποσοστό (σχεδόν 12%) των καταναλωτών που δηλώνει πως πραγματοποιεί σημαντικό μέρος των αγο- ρών ειδών παντοπωλείου online. Η έρευνα έδειξε, επίσης, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών που αξιοποιούν το κανάλι των online αγορών για τα είδη του σούπερ μάρκετ αφορά νέους ανθρώπους, οι οποίοι και θεωρούνται πια το νέο «δυναμικό» κοινό, το οποίο και καθορίζει τόσο το μέλλον της κατανάλωσης, όσο και τις επόμενες κινήσεις των επιχειρήσεων του κλάδου. Στις ΗΠΑ, Νο1 πλατφόρμα για online αγορές ήταν το Amazon. com, το οποίο κι υπερτερεί σημαντικά των παραδοσια- κών «αλυσίδων» σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ, όπως τα Walmart.com, Target.com και Kroger.com. Σημειώνεται ότι η Amazon έχει δημιουργήσει και φυσικά καταστήματα λιανικής κι έχει εισέλθει τα τελευταία χρόνια στη συγκε- κριμένη αγορά και στην Ευρώπη. Προωθήστε προϊόντα και προσφορές μέσω Facebook 1. 2. Κάντε μία ανάρτηση στη σελίδα του καταστήματός σας στο Facebook που θέλετε να προωθήσετε. Αυτή μπορεί να είναι, για παράδειγμα, ένα νέο προϊόν ή μία καινούρ- για προσφορά. Στη συνέχεια, πατήστε πάνω στην ανάρτησή σας, όπου θα δείτε δεξιά σε μπλε πλαίσιο να αναγράφεται «προώθηση δημοσίευσης». Αφού πατήσετε «προώθηση δημοσίευσης», θα ανοίξει αυτόματα μία νέα καρτέλα, όπου θα φαίνεται πλέον δεξιά η ανάρτησή σας κι αριστερά στοιχεία για την προ- ώθηση που θα πρέπει να επιλέξετε. Ξεκινήστε επιλέγοντας τη λέξη «επεξεργασία» στο πάνω μέρος. Όπως γίνεται αντιληπτό, τα διαδικτυακά «εργαλεία» είναι πλέον απαραίτητα και για τους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, καθώς μπορούν να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις και τον τζίρο των καταστημάτων τους. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική», παραθέτει έναν «οδηγό» για τις προωθήσεις προϊόντων, προσφορών, αλλά και γενικότερα οποιουδήποτε καταστήματος, μέσω του Facebook.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=