Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

12 ειδήσεις «Μονόδρομος» οι επενδύσεις στα e-shops Νέα σειρά με ιταλικό φαγητό από την ΑΒ Βασιλόπουλος Σταθερά επενδύουν τα σούπερ μάρκετ στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, γεγο- νός που γίνεται φανερό κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες που, ακο- λουθώντας τις τάσεις της αγοράς, λανσάρουν συστηματικά private label προϊόντα. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει να επενδύει στα έτοιμα γεύματα που φέρουν τη σφρα- γίδα της κι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς η σειρά «ΑΒ You ’ll love» επεκτάθηκε από τις 7 Ιουλίου με την προσθήκη 7 νέων ιταλικών πιάτων που φέρουν την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη. Πρόκειται για τα 7 γεύματα που εμπνέονται από την Ιταλική κουζίνα: • ΑΒ Ciabatta με μορταδέλα, μοτσαρέλα και ψητά λαχανικά • ΑΒ Focaccia με πέστο βασιλικού και λιαστές ντομάτες • ΑΒ Fusilli με πέστο βασιλικού – περιέχει φακελάκι 10 g τριμμένο τυρί Grana Padano ΠΟΠ • ΑΒ Penne Arrabbiata – περιέχει φακελάκι 10 g τριμμένο τυρί Grana Padano ΠΟΠ • ΑΒ Linguini με κεφτεδάκια και κόκκινη σάλτσα – περιέχει φακελάκι 10 g τριμ- μένο τυρί Grana Padano ΠΟΠ • ΑΒ Πορκέτα με πατάτες φούρνου • ΑΒ Risotto μανιταριών με τρούφα. Η Chiquita μειώνει τη σπατάλη μπανάνας Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 κι αποτελούν τη Νο1 προτί- μηση των Ελλήνων καταναλωτών. Προκειμένου να μειωθεί η σπατάλη του δημοφιλούς φρούτου, η Chiquita προτείνει μοναδικές συνταγές με κατεψυγμένη μπανάνα Chiquita, όπως το σπιτικό παγωτό μπανάνας ή τα καλοκαιρινά smoothies, που μπορούν να αποτελέσουν εύκολες και γρήγορες παρασκευές από ώριμα φρούτα. Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, αφού έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σημαντικές βιταμίνες (C και B6) και τρυπτοφάνη, ένα απαραίτητο για τον οργανισμό αμινοξύ, όπως επίσης και σε σημαντικά ιχνοστοιχεία (κάλιο και μαγνήσιο) και διαλυτές ίνες. Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο, εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων ως σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον. Παγιώνεται στην ελληνική αγορά η τάση των online αγορών ακόμα και στα τρόφιμα, με απο- τέλεσμα τα σούπερ μάρκετ να επενδύουν στην ενίσχυση των ηλεκτρονικών τους καταστη- μάτων που «δοκιμάστηκαν» τους τελευταίους μήνες από το βάρος των μαζικών παραγγελιών. Σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Συνδέ- σμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, με τη λήξη της καραντίνας, οι καταναλωτές δεν επέστρεψαν αυτόματα στο φυσικό δίκτυο των καταστημά- των, αλλά συνέχισαν να αγοράζουν online, δείχνοντας αυξημένη εμπιστοσύνη στο ηλε- κτρονικό κανάλι. Συγκεκριμένα, στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22), ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετρα- πλάσιος από την αρχή του 2020. Για τον λόγο αυτό, η επόμενη μέρα βρίσκει τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να προχωρούν σε επενδύσεις με επίκεντρο τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. «Η μεγάλη έκρηξη των ηλε- κτρονικών πωλήσεων την περίοδο του lockdown ανάγκασε τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να επι- σπεύσουν τις επενδύσεις στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, βελτιώνοντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους, οι οποίες αρχικά είχαν απογο- ητεύσει τους καταναλωτές, κυρίως λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων στην παράδοση των προϊόντων» σημειώνει ο κ. Μπορέτος, εμπο- ρικός διευθυντής κι αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI Hellas. Προσθέτει, επίσης, ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στο κανάλι των σούπερ μάρκετ θα μεγαλώσει περαιτέρω κι ίσως καταφέρει να διατηρήσει ποσοστό 80% από αυτό που κέρδισε το προηγούμενο τρίμηνο. Σε αυτό το πλαίσιο, οι επενδύσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα αποτελούν μονόδρομο.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=