Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

ρεπορτάζ Νέα δεδομένα δημιουργήθηκαν ξανά για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής, μετά το τέλος της καραντίνας και την πρώτη «χαλάρωση» των μέτρων για τον κορωνοϊό. Η θετική περίοδος στις πωλήσεις των καταστημάτων έλαβε τέλος σε μεγάλο βαθμό, με κάποιους επαγγελματίες να αξιοποιούν τη «δυναμική» των ημερών, αλλά τους περισσότερους να βλέπουν τις πωλήσεις τους να επιστρέφουν στα προηγούμενα επίπεδα. Τεράστια ήταν η «πληγή» για τα καταστήματα στις τουριστικές περιοχές από τη δραματική μείωση των επισκεπτών στην Ελλάδα. Τoυ Βάιου Τασούλα Η Ελλάδα βρέθηκε μαζί με ολόκληρο τον πλα- νήτη απέναντι σε πρωτοφανείς συνθήκες, με την εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού, την καραντίνα και μία σειρά από άλλες δραματικές αλλαγές να επηρεάζουν το σύνολο της αγοράς και στη χώρα μας. Για τη μικρή λιανική η κρίση ήταν η μικρότερη δυνατή, καθώς σε πολλές περιπτώσεις αποδείχθηκε και… ευεργετική για τους επαγγελμα- τίες του μίνι μάρκετ που είδαν τις πωλήσεις τους να «εκτοξεύονται», ειδικά την πρώτη περίοδο του υπο- χρεωτικού εγκλεισμού στο σπίτι. Με τα σούπερ μάρκετ να είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι, ευνοήθηκαν και τα μικρότερα καταστήματα αρκετά, αφού ο συνωστισμός οδήγησε μία μεγάλη μερίδα των κατα- ναλωτών στη μικρή λιανική για τα ψώνια. Αυτά, μάλιστα, αυξήθηκαν και σε ποσότητα, αφού το καλάθι του Έλληνα γέμισε περισσότερο από τα συνηθισμένα, είτε από τον φόβο της αυξημένης ζήτησης είτε γιατί αυξήθηκε το μαγείρεμα και γενι- κότερα η παραμονή στο σπίτι. Η πλειονότητα των επαγγελματιών έκανε λόγο για αύξηση ακόμη και 30% στον τζίρο των καταστημάτων την περίοδο της Η επόμενη ημέρα για τα μίνι μάρκετ 26 Κορωνοϊός

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=