Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

48 έρευνα Η τάση του εξωτερικού που δείχνει το μέλλον στη μικρή λιανική Τα μίνι μάρκετ συνεχίζουν να προσαρμόζονται σε νέα δεδομένα για την «επιβίωσή» τους και στην ελληνική αγορά, με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται διαρκώς. Ο συνδυασμός του μίνι μάρκετ με τον καφέ, η επένδυση στα social media κι η παροχή delivery έχουν ήδη αρχίσει να βρίσκουν εφαρμογή και στη χώρα μας, την ώρα που η τάση στο εξωτερικό δείχνει έναν νέο «δρόμο», αυτόν των multi μίνι μάρκετ, τα οποία προσφέρουν πολλαπλές υπηρεσίες στους καταναλωτές, μεταξύ των οποίων και το φαγητό. Του Βάιου Τασούλα Multi μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=