Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

60 παρουσίαση μίνι μάρκετ H Ελλάδα περνάει μαζί με πολλές χώρες σε ολό- κληρο τον κόσμο μία νέα κρίση, υγειονομική κι οικονομική, η οποία έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά για τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους επιχειρηματίες. Τα μίνι μάρκετ ήταν από τους ευνοημένους την περίοδο της καραντί- νας, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε μεγάλο βαθμό, εξαιτίας και του συνωστισμού στα σούπερ μάρκετ. Ακόμη και μετά το τέλος της καραντίνας, όμως, οπότε και η κίνηση φάνηκε να επιστρέφει στην καλύτερη περίπτωση στα προηγούμενα δεδομένα, η μικρή λια- νική παραμένει ένας «ελκυστικός» προορισμός. Παρά τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επαγγελματίες των μίνι μάρκετ, οι επενδύσεις σε τέτοιου είδους καταστήματα δείχνουν να μη σταματάνε. Χαρακτηριστικό είναι ότι ένα ακόμη μίνι μάρκετ παντοπωλείο άνοιξε τις «πύλες» του στην περιοχή της Λαμπρινής στα Άνω Πατήσια, εν μέσω κορωνοϊού, και μάλιστα οι ιδιοκτήτες του, ο κ. Χρήστος Τσαπαλιάς κι ο πατέρας του, γνωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια από πρώτο χέρι το συγκεκριμένο επάγγελμα. Νέο κατάστημα με 15 χρόνια εμπειρίας Μπορεί το κατάστημα στη Λαμπρινή να είναι καινούρ- γιο, όμως η εμπειρία στη μικρή λιανική ξεπερνά τα 15 χρόνια. «Αποφασίσαμε να ανοίξουμε ένα νέο κατάστημα εδώ, κοντά στο σπίτι μας, αλλά τη δουλειά την ξέρουμε πολύ καλά, καθώς είχαμε μίνι μάρκετ στο Χαλάνδρι για πάνω από 15 χρόνια» , εξήγησαν στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική». Το νέο κατάστημα ξεκίνησε Νέο μίνι μάρκετ παντοπωλείο εν μέσω κορωνοϊού Ένα νέο μίνι μάρκετ παντοπωλείο άνοιξε στα Άνω Πατήσια κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, με τους ιδιοκτήτες να έχουν, όμως, μεγάλη εμπειρία στον συγκεκριμένο κλάδο, όντας επαγγελματίες της αγοράς για πάνω από 15 χρόνια. Του Βάιου Τασούλα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=