Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

62 παρουσίαση μίνι μάρκετ Δεν μπορείς να κάνεις πολλά σε αυτές τις περιπτώσεις, περιμένεις, απλώς, να τελειώσει το επεισόδιο κι ελπίζεις να μη συμβεί κάτι κακό» , είπε στο περιοδικό μας, υπο- γραμμίζοντας ότι οι επαγγελματίες του μίνι μάρκετ είναι αναγκασμένοι μέσα σε όλα τα υπόλοιπα να έχουν κι όλα τα μέτρα ασφάλειας, αλλά και να ζουν με τη γνώση ότι αυτά συμβαίνουν σε τέτοιου είδους καταστήματα. «Κλειδί» επιτυχίας τα… τρία Χ Παρότι πρόκειται για νέο κατάστημα, το μίνι μάρκετ και παντοπωλείο στην περιοχή της Λαμπρινής στα Άνω Πατήσια είναι ήδη εξοπλισμένο με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, από τους βασικούς κωδικούς της μικρής λιανικής μέχρι φρούτα και λαχανικά, σε έναν αρκετά μεγάλο χώρο, ο οποίος έχει ήδη αρχίσει να γεμίζει, όντας παράλληλα και ιδιαίτερα εύχρηστος. «Το σκεπτικό πριν ανοίξουμε το μαγαζί ήταν ότι κλειδί της επιτυχίας στις επιχειρήσεις είναι συνήθως αυτό που λέμε τα τρία Χ: ο χρό- νος, το χρήμα κι ο χώρος. Τον χρόνο τον διαθέτουμε έτσι κι αλλιώς με το να είμαστε εδώ όλη την ημέρα, το χρήμα είναι επίσης προφανώς απαραίτητο όταν ανοίγεις ένα νέο κατά- στημα, αλλά ιδιαίτερα σημαντικός είναι κι ο χώρος. Θέλαμε ένα κατάστημα όπου να μπορεί ο κάθε πελάτης να βρίσκει εύκολα ό,τι χρειάζεται και να έχουμε κι εμείς τη δυνατότητα να γεμίζουμε και να αναδεικνύουμε τα ράφια μας καταλλή- λως» , τόνισε ο κ. Τσαπαλιάς. Δεδομένοι οι κωδικοί που πουλάνε στα μίνι μάρκετ Το συγκεκριμένο μίνι μάρκετ έχει λοιπόν εξ αρχής μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, επιτρέποντας στους κατα- ναλωτές να κάνουν σχεδόν ψώνια σούπερ μάρκετ σε αυτό, αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, οι κωδικοί που πουλάνε περισσότερο είναι συγκεκριμένοι και κυρίως συνηθισμένοι. «Εντάξει, το μαγαζί εδώ είναι καινούργιο ακόμη για να υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα, αλλά τα προϊόντα που έχουν περισσότερη ζήτηση είναι τα γνωστά. Οι μπίρες, τα αναψυκτικά και γενικά τα προϊόντα ψυγείου τώρα το καλοκαίρι, ενώ σταθερά και τα τσιγάρα είναι το Νο1 έστω κι ως "κράχτης", αφού το περιθώριο κέρδους είναι μηδαμινό, όπως γνωρίζετε», μας είπε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, αναδεικνύοντας κι ο ίδιος ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των εν λόγω καταστημάτων. Αναγκαίο κακό τα POS Το ζήτημα με τα τσιγάρα και τα POS συνεχίζει να ταλαι- πωρεί έναν ολόκληρο κλάδο, καθώς τα περισσότερα καταστήματα της μικρής λιανικής, κι ειδικά τα ψιλικατζί- δικα, έχουν το μεγαλύτερο κομμάτι του τζίρου τους ανεκμετάλλευτο, αφού ειδικά μέσω POS οι πωλήσεις τσιγάρων αφήνουν μηδενικό περιθώριο κέρδους στους επαγγελματίες. «Έχουμε βάλει κανονικά POS και δεχόμα- στε κανονικά κάρτες και για την αγορά τσιγάρων. Δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς. Είναι μία τάση που έχει καθιερω- θεί για τους καταναλωτές και μόνο να χάσεις πελάτες έχεις από αυτή τη διαδικασία. Εμείς δεν ζητάμε ούτε επιπλέον χρήματα για τις κάρτες κινητής, καθώς θεωρούμε ότι δεν αξίζει η ταλαιπωρία να κάθεσαι να εξηγείς σε κάθε πελάτη το πρόβλημα. Αυτά πρέπει να λύνονται από τις εταιρείες και το κράτος, δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει συνεννόηση, ώστε να είναι επικερδής η διαδικασία για όλους» , μας ανέ- φερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαπαλιάς. Μ info point «Κλειδί της επιτυχίας συνήθως στις επιχειρήσεις είναι αυτό που λέμε τα τρία Χ: ο χρόνος, το χρήμα κι ο χώρος».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=