Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

11 ειδήσεις Ανάρπαστα τα προϊόντα που ενισχύουν τον οργανισμό στα μίνι μάρκετ Κατακόρυφα έχει αυξηθεί η ζήτηση για φρούτα και λαχανικά σε σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ και λαϊκές αγορές τους τελευ- ταίους μήνες, καθώς η πανδημία έστρεψε μεγάλο ποσοστό καταναλωτών στην αναζήτηση τροφίμων που θωρακίζουν τον οργανισμό. Και το αυξημένο ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο σε κατη- γορίες όπως τα εσπεριδοειδή, καθώς 6 στους 10 καταναλωτές παγκοσμίως αναζητούν στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ προϊόντα τρο- φίμων και ποτών που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, σύμφωνα με έρευνα της Innova. Οι ουσίες που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα αναμένεται να αποτελέσουν κριτήριο επιλογής των διατροφικών προϊόντων για όλο κι αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών κατά τα προσεχή χρόνια, ενώ οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου επενδύουν όλο και περισσότερο σε έρευνες, προκειμένου να βελτιώσουν το παραγόμενο προϊόν. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της Nestlé, της οποίας οι πωλήσεις σχετι- κών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 3 πρώτα τρίμηνα του 2020, έναντι της αναμενόμενης αύξησης 2,8%. Το διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας, Mark Schneider, ανέφερε ότι στόχος του ομίλου είναι να αναδειχθεί σε υπερδύναμη της υγιεινής διατροφής τα επόμενα χρόνια. Ασφαλή και «covid-free» τα ελληνικά προϊόντα «Covid-free» χαρακτήρισε τα ελληνικά προϊόντα η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Φωτεινή Αραμπατζή, η οποία συμμετείχε σε διαδι- κτυακό συνέδριο με θέμα «The new world of Agriculture – Smart Agro- tech in South-Eastern Europe». Αναλυτικά, η υφυπουργός δήλωσε ότι «τα ελληνικά τρόφιμα και γενικότερα τα αγροτικά προϊόντα έχουν προβάδισμα σήμερα στην αγορά, όπως απο- δεικνύει η αύξηση των εξαγωγών τους, καθώς, επιλέγοντάς τα, ο καταναλωτής, που εύλογα αναζητεί ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα, μπορεί να είναι σίγουρος πως είναι «covid-free», καθώς η Ελλάδα είναι από τις ασφαλέστερες χώρες στην Ευρώπη». Η υφυπουργός παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την προ- ώθηση των αγροτικών προϊόντων αλλά και τη στήριξη των παραγωγών κι αναφέρθηκε στην αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας. Γεμίζουν τα ράφια και τα ψυγεία των καταστη- μάτων της μικρής λιανικής με «πράσινες» συσκευασίες, καθώς τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας λανσάρουν συνεχώς προϊόντα σε «περιτύλιγμα» με λιγότερο πλαστικό. Πρόσφατα, μάλιστα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ σε νέες φιά- λες, που περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET). Η νέα «πράσινη» σειρά φια- λών με 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET) ονομάζεται «ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN» κι οι πρώτοι κωδικοί της σειράς είναι το ΖΑΓΟΡΙ MINI 330ml, το ΖΑΓΟΡΙ ATHLETIC 750ml και το ΖΑΓΟΡΙ 750ml. Στον ίδιο δρόμο, όμως, βαδίζουν κι οι υπόλοιπες εταιρείες. Το τυρί κρέμα Philadelphia από το 2022 θα πωλείται σε ανακυκλωμένη πλαστική συσκευα- σία σε όλη την Ευρώπη, συμβάλλοντας στον στόχο της εταιρείας Mondeléz να μειώσει τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον και τη δέσμευσή της να χρησιμοποιήσει 5% ανακυκλωμένο υλικό σε όλες τις πλαστικές της συσκευασίες. Σε ανα- κοίνωση της εταιρείας είχε γνωστοποιηθεί ότι το Philadelphia θα αξιοποιήσει περαιτέρω μία καινοτόμο τεχνολογία, που διατηρεί τα τρόφιμα ασφαλή και νόστιμα, χωρίς αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον, συμβάλλοντας στην προώθηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις πλαστικές συσκευασίες. Παράλληλα, η Nestlé Ελλάς, ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της μητρικής εταιρείας, στο πλαίσιο της δέσμευσής της να καταστήσει όλες τις συσκευασίες της πλήρως ανακυκλώσι- μες ή επαναχρησιμοποιούμενες έως το 2025, έχει θέσει ως προτεραιότητα τη διεύρυνση των δράσεών της προς αυτή την κατεύθυνση. Πληθαίνουν οι πράσινες συσκευασίες στα ράφια της μικρής λιανικής

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=