Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

42 Του Βάιου Τασούλα Η ζήτηση για προϊόντα πρωτεΐνης εμφανίζεται ενισχυμένη και στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις να επενδύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία, αυξάνοντας την γκάμα των κωδικών και κατ’ επέκταση τις επιλογές για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Η νέα τάση της αγοράς στα ράφια των μίνι μάρκετ Προϊόντα πρωτεΐνης H παγκόσμια διατροφή έχει αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, με τις τάσεις να «έρχονται» και στην Ελλάδα, δια- μορφώνοντας σχετικά τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών και ως εκ τούτου, τα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ. Προϊόντα με λιγότερες θερμίδες, χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη είναι η νέα πραγματικότητα και στην ελληνική αγορά, ενώ η τάση του βιγκανισμού θεωρείται η πλέον ανερχόμενη για τα επόμενα χρό- νια. Εξ ίσου σημαντική, όμως, φαίνεται ότι είναι κι η ζήτηση για προϊόντα πρωτεΐνης, με αποτέλεσμα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις από τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών να έχουν «στραφεί» προς τη συγκεκριμένη κατηγορία. Μέσα στην τελευταία διετία, σχετικοί κωδι- κοί έχουν «κατακλύσει» την αγορά και τα ράφια των καταστημάτων της μικρής λιανικής. Από μπάρες, σοκολάτες και γαλακτοκομικά προϊόντα, μέχρι ζυμαρικά, τα προϊόντα με υψηλό ποσοστό πρωτε-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=