Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

50 έρευνα H πανδημία του κορωνοϊού συνεχίζει να επηρεά- ζει την καθημερινότητα των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο, και φυσικά το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα, όπου η δεύτερη καραντίνα ήρθε ως… υπενθύμιση προς όλους, ότι χρειάζεται ακόμη καιρός, για να αφήσουμε πίσω μας αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Το γεγονός επηρεάζει, βέβαια, σημαντικά την εγχώρια οικονομία, με τις επιχειρήσεις να αντιμε- τωπίζουν τεράστια προβλήματα, τα οποία έχουν ενταθεί μετά και το δεύτερο lockdown. Όσον αφορά το λιανεμπόριο, όμως, κι ειδικά τα σούπερ μάρκετ και τα μίνι μάρκετ, η κατάσταση μοιάζει διαφο- ρετική, τόσο σε σχέση με την περίοδο προ κορωνοϊού, όσο και σε σύγκριση με το διάστημα της άνοιξης και της πρώτης καραντίνας. Το «κύμα» για αγορές στα κατα- στήματα του κλάδου έχει μετριαστεί σε μεγάλο βαθμό, καθώς οι καταναλωτές είναι πλέον πιο… υποψιασμέ- νοι, κι έχουν περιοριστεί τα φαινόμενα που οδήγησαν σε εξαφάνιση πολλά προϊόντα πρώτης ανάγκης από τα ράφια την πρώτη φορά. Delivery σε σούπερ και μίνι μάρκετ Το delivery έχει αρχίσει να αλλάζει ήδη την αγορά των σούπερ και μίνι μάρκετ στην Ελλάδα, καθώς ο κορωνοϊός έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα, τα οποία αρχίζουν να «παγιώνονται» στην αντίληψη των καταναλωτών, αποτελώντας πια το μέλλον και στη μικρή λιανική. Του Στέλιου Ασλανίδη Θετικά και αρνητικά από την καθιέρωση των κατ’ οίκον διανομών

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=