Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

54 παρουσίαση μίνι μάρκετ Τ α μίνι μάρκετ και γενικότερα τα καταστήματα γειτονιάς εμφανίστηκαν ευνοημένα στην πρώτη καραντίνα, με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται, έστω και σε μικρότερο βαθμό από τα σούπερ μάρκετ, τα οποία και «ξεπούλησαν» σε πολλά προϊόντα, εκτοξεύοντας τον τζίρο τους. Η δεύτερη καραντίνα που επιβλήθηκε στην Ελλάδα, όμως, φαίνεται ότι είχε διαφορετικά αποτελέσματα, ακόμη και για τα δυναμικά μίνι μάρκετ, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν πλήρως τους κατα- ναλωτές, όπως το παντοπωλείο «Όλα εδώ» στη Δραπετσώνα. Για τα προβλήματα που προκάλεσε ο κορωνοϊός στους περισσότερους επαγγελματίες του κλάδου μίλησε στο περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική, η κυρία Σταυ- ρούλα Μαλαγαρδή, που ζει από…μέσα την όλη κατάσταση στο παντοπωλείο «Όλα εδώ» επί της οδού Σωκράτους στη Δραπετσώνα, το οποίο κι αποτελεί ήδη σήμα κατατεθέν για τη γειτονιά, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μία σχετικά νέα επιχείρηση. «Ο κόσμος παίρνει τα βασικά» Τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τη γενική οικονομική ανασφάλεια που επικρατεί Παντοπωλείο «Όλα εδώ» Το παντοπωλείο «Όλα εδώ», επί της οδού Σωκράτους 121, στη Δραπετσώνα του Πειραιά, έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών του, δίνοντας έμφαση στη φιλική εξυπηρέτηση, αλλά και στη μεγάλη γκάμα των προϊόντων. Όμως, η γενικότερη κατάσταση με την πανδημία έχει δημιουργήσει δυσκολίες στην επιχείρηση. Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=