Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

58 Π ολλές ήταν οι καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που επηρεάστηκαν από την υγειονομική κρίση που προκάλεσε σε όλα τα κράτη η πανδημία του κορωνοϊού, Covid-19. Όλα τα στοιχεία και στη χώρα μας δείχνουν ότι διαμορφώ- θηκαν νέες τάσεις κατά το διάστημα αυτό, πολλές από τις οποίες θα καθιερωθούν στην αγορά και τα επόμενα χρόνια. Με τα σούπερ μάρκετ και τα μεγάλα μίνι μάρκετ να είναι από τους κερδισμένους των ιδιαίτερων συνθη- κών, η «στόχευσή» τους επικεντρώνεται σε κατηγορίες προϊόντων που δείχνουν να αυξάνουν τη ζήτησή τους εν μέσω κορωνοϊού. Από καθαριστικά και χαρτικά, μέχρι φρούτα και λαχανικά, υπάρχουν πολλοί τομείς με ραγδαία ανάπτυξη, που μπορούν να προσφέρουν μεγάλα περιθώρια κέρδους για τα καταστήματα. Ξεκά- θαρη ψήφο εμπιστοσύνης, όμως, φαίνεται ότι κερδίζουν γενικότερα τα συσκευασμένα τρόφιμα, καθώς η πλειονότητα των καταναλωτών έδειξε να τα θεωρεί πιο ασφαλή, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. «Ξεκάθαρη στροφή του καταναλωτικού κοινού στα συσκευασμένα προϊόντα δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς εν μέσω πανδημίας. Τα καταστήματα της μικρής λιανικής φαίνεται να ευνοούνται από την τάση αυτή, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των κωδικών τους εντάσ- σεται στη συγκεκριμένη κατηγορία». Της Ελένης Σαραντάκη Συσκευασμένα «Εκτοξεύτηκε» η ζήτησή τους εν μέσω πανδημίας ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ Αφιέρωμα τρόφιμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=