Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

έρευνα 69 κορωνοϊού, αφού η ζήτηση για τα συγκεκριμένα προϊ- όντα εμφάνισε ανοδική τάση σε αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την αγορά και φυσικά για την ανθρωπότητα. Ενισχυμένη η κατανάλωση των snack στην πανδημία Τα στοιχεία της νέας παγκόσμιας έρευνας της Mondeléz International έδειξαν ότι η πλειονότητα των ανθρώπων αύξησε την κατανάλωση των snack μέσα στην καρα- ντίνα, για μία σειρά από λόγους, με βασικότερο όλων την ίδια τη μακρόχρονη παραμονή στο σπίτι. Πρόκειται για τη δεύτερη ετήσια Έκθεση State of Snacking™, μια παγκόσμια έρευνα καταναλωτικών τάσεων που εξετάζει τον ρόλο των σνακ στη ζωή των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η φετινή έκθεση απο- κάλυψε τάσεις και δεδομένα, σχετικά με την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομέ- νων των διατροφικών συνηθειών, των τάσεων των αγορών και της αυξανόμενης σημασίας της προσεκτι- κής κατανάλωσης σνακ στη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19. Η έκθεση συμπληρώνει τη στρατηγική της εταιρείας, που επιθυμεί να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά των σνακ, συνολικού ύψους 1,2 τρισεκατομμυ- ρίων δολαρίων, καθώς συνεχίζει να οδηγεί τα σνακ στο μέλλον, παρέχοντας τη σωστή επιλογή, για τη σωστή στιγμή, παρασκευασμένα με τον σωστό τρόπο. Το 46% αύξησε τις αγορές snack Με βάση τα ευρήματα της έκθεσης State of Snacking 2020, λοιπόν, αναδεικνύεται η αύξηση της κατανάλω- σης σνακ παγκοσμίως, καθώς κι ότι η συμπεριφορά, το συναίσθημα κι οι καθημερινές συνήθειες σχετικά με τα τρόφιμα αναδιαμορφώνονται από τον Covid-19. • Σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως (88%) δηλώ- νουν ότι καταναλώνουν σνακ περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε σύγκριση με πριν, με τους millennials (όσους γεννήθηκαν μετά το 1980 έως και το 2000) κι εκείνους που εργάζονται από το σπίτι αυτή τη στιγμή να δηλώνουν ότι προτιμούν σνακ κατά τη διάρκεια των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα). • Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δηλώ- νουν ότι τα σνακ ήταν «σανίδα σωτηρίας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας (52%), ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%). • Το σνακ είναι ένα αντίδοτο στη μοναξιά κι ένα μέσο σύνδεσης με τον κόσμο, καθώς 3 στους 4 ενήλικες παγκοσμίως έχουν συνδεθεί με άλλους μέσω φαγητού τους τελευταίους 6 μήνες (77%), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας σνακ από κοινού (40%), της προσφοράς σνακ ως δώρο (31%) ή της πραγματοποίησης αγορών τροφίμων για κάποιον που δεν μπορούσε να μετακινη- θεί (29%). Οι καταναλωτές συνεχίζουν επίσης να τονίζουν τη σημασία των σνακ, που τους επιτρέπουν να απολαμβά- νουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να ενισχύουν την ψυχική τους ευεξία: • Το σνακ στο σπίτι παρέχει στους καταναλωτές περισ- σότερες ευκαιρίες για συνετή κατανάλωση, με τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι έχουν πλέον μεγαλύτερο έλεγχο στο μέγεθος των μερίδων τους κι ότι γνωρίζουν καλύτερα τα σνακ που χρειάζεται το σώμα τους (64%). • Τα σνακ τρέφουν το «σώμα, το μυαλό και την ψυχή κατά τη διάρκεια αυτών των περίεργων καιρών» (64%), με προτεραιότητα στα σνακ που ενισχύουν την τόνωση (56%). Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημείω- σαν ότι τα σνακ τους έδωσαν «πολλές ωραίες στιγμές, τις οποίες χρειάζονταν»(65%). Παγιώνεται η ανοδική πορεία στις πωλήσεις των Snack Τα βασικά ευρήματα από την έκθεση State of Snacking 2020 περιλαμβάνουν και μία σειρά από επιμέρους στοι- χεία, τα οποία και δείχνουν την παγίωση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων snack και μετά το τέλος της πανδημίας. Η πλειονότητα των καταναλωτών δήλωσε ότι πρόκειται για μία συνήθεια, η οποία θα συνεχιστεί Σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως (88%) δηλώνουν ότι καταναλώνουν σνακ το ίδιο ή περισσότερο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Προτεραιότητα είναι για την πλειονότητα των καταναλω- τών τα σνακ που ενισχύουν την τόνωση του οργανισμού σε ποσοστό 56%.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=