Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

έρευνα 68 Οι διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν αλλάξει αρκετά, με τα snack να αποτελούν πια βασική κατηγορία τροφίμων. Η πανδημία του κορωνοϊού ενίσχυσε, μάλιστα, τη ζήτηση, όπως αποδεικνύεται κι από μία νέα παγκόσμια έρευνα της Mondeléz. Του Στέλιου Ασλανίδη Η νέα γενιά καταναλωτών, σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει φέρει πολλές αλλαγές και στην αγορά των τροφίμων, καθώς η διατροφή τους δεν μοιάζει πια σε τίποτα με την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς. Το γρήγορο φαγητό έχει αρχίσει να ξεφεύγει από τη λογική του junk food και να στρέφεται περισσότερο προς τις πιο υγιεινές επιλογές κι η λογική «on the go» καθιερώνεται σιγά-σιγά, αφού οι άνθρωποι έχουν πια ελάχιστο διαθέ- σιμο χρόνο για οικογενειακό φαγητό στο σπίτι, οι υποχρεώσεις είναι αυξημένες και το ίδιο και το ωράριο εργασίας. Η νέα πραγματικότητα έχει ενισχύσει σημα- ντικά την κατηγορία των snack, αφού προσφέρουν τη λύση του γρήγορου φαγητού, που μπορεί να καταναλω- θεί ανά πάσα ώρα και στιγμή, οπουδήποτε, ακόμη και στον δρόμο, από τη μία υποχρέωση στην άλλη. Η αυξημένη ζήτηση για snack έχει «εκτοξεύσει» τον τζίρο της συγκεκριμένης αγοράς σε πάνω από ένα τρισεκατομ- μύριο ευρώ, σε παγκόσμιο επίπεδο, με το κανάλι της μικρής λιανικής να θεωρείται το βασικό, αλλά και το πλέον κατάλληλο για το μεγαλύτερο μέρος των εν λόγω πωλήσεων. Μια νέα έρευνα της Mondeléz International, μάλιστα, η οποία διαθέτει μερικά από τα πιο διάσημα brand της αγοράς και στην Ελλάδα, δείχνει ότι ο κλάδος των Snack ήταν ευνοημένος και από την πανδημία του Αυξάνεται η ζήτηση των snack Η πανδημία έδωσε νέα ώθηση στις πωλήσεις

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=