Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

9 ειδήσεις Στην πρώτη γραμμή της ζήτησης χαρτί υγείας κι αντισηπτικά Αυξημένη είναι η ζήτηση και στα καταστήματα μικρής λιανικής για χαρτί υγείας, αντισηπτικά χεριών κι είδη αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, εν μέσω του δεύτερου lockdown, τάση που δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης που βρίσκονται σε παρόμοια θέση. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι η αύξηση των κρουσμάτων του νέου κορωνοϊού και η νέα μερική καραντίνα που επιβλήθηκε από τις αρχές Νοεμβρίου αύξησαν τη ζήτηση για ορισμένα προϊ- όντα υγιεινής και τροφίμων, κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου. Οι πωλήσεις χαρτιών υγείας ήταν 139% πάνω από τον μέσο όρο τους μήνες που προηγήθηκαν της υγειονομικής κρίσης που προκλήθηκε από τον κορωνοϊό, δηλαδή από τον Αύγουστο του 2019 έως τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία. Παράλληλα, οι αγορές απολυμαντικών παρουσία- σαν άνοδο τις τελευταίες εβδομάδες και κατά την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου ανήλθαν σε 104% πάνω από τα επίπεδα προ κρίσης. Ωστόσο, παρέμειναν χαμηλότερες από τα επίπεδα που είχαν αγγίξει κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown την άνοιξη, όταν οι πωλήσεις σε ορι- σμένες περιπτώσεις σχεδόν οκταπλασιάστηκαν. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι καταναλωτές έσπευ- σαν επίσης να αποθηκεύσουν υλικά ψησίματος, με τις πωλήσεις αλευριού να αυξάνονται κατά 101% από τα επίπεδα προ κρίσης και τις πωλήσεις μαγιάς και ζάχαρης να αυξάνονται κατά 74% και 63% αντίστοιχα. Ωστόσο, και οι πωλήσεις αυτών των προϊόντων ήταν χαμηλότερες από αυτές της άνοιξης κατά την πρώτη καραντίνα, γεγονός το οποίο δείχνει ότι οι εκκλήσεις των πολιτικών να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα εισακούσθηκαν, τουλάχιστον εν μέρει, επισημαί- νει η Στατιστική Υπηρεσία στην ανακοίνωσή της. Νέα τεχνολογία για τα ράφια των καταστημάτων λιανικής Μια ακόμη νέα τεχνολογία κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στο εγχώριο λια- νεμπόριο. Πρόκειται για τις ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού σε σειρά καταστημάτων λιανικής, που δίνουν μια σειρά πληροφοριών για τα προϊόντα στους καταναλωτές, με τη χρήση του κινητού τους, συνδυάζο- ντας με τον τρόπο αυτό τον ψηφιακό κόσμο με τον φυσικό. Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοί- νωση της Mobile Technology, η λύση επιτυγχάνει ταυτόχρονα την απλοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, την αύξηση της παραγωγικό- τητας του προσωπικού, καθώς και τη δημιουργία μιας phygital εμπειρίας (συνδυασμό φυσικών και ψηφιακών καναλιών πώλησης και διανομής προϊόντων και υπηρεσιών) για τους πελάτες του καταστήματος. Η λύση περιλαμβάνει cloud πλατφόρμα διαχείρισης που ανταλλάσσει δεδομένα, καθώς και προηγμένες ψηφιακές ετικέτες της SES-Imagotag. Οι αναγρα- φόμενες τιμές των προϊόντων ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο από τα κεντρικά της επιχείρησης, μέσω του λογισμικού της λύσης. Οι επισκέπτες, πλησιάζοντας την ετικέτα του προϊόντος που τους ενδιαφέρει με το smartphone τους, αποκτούν πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες, όπως αυτές παρουσιάζονται στο online κατάστημα. Νέο κατάστημα Lidl στα Κάτω Πετράλωνα Ένα νέο κατάστημα εγκαινίασε πρόσφατα η Lidl Ελλάς στα Κάτω Πετράλωνα, επί της λεωφόρου Πειραιώς 205-209 και Χαμοστέρνας. Σύμφωνα με τη Lidl, το νέο κατάστημα αναπτύσσεται σε έναν σύγχρονο χώρο πώλη- σης 1.297 τ.μ., διαθέτει 6 ταμεία και 91 θέσεις στάθμευσης σε 2 επίπεδα, καθώς και σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων 2 θέσεων στο ισόγειο πάρκινγκ. Με στόχο τη βέλτιστη πλοήγηση και την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, η πρόσβαση στο κατάστημα γίνεται με κυλιόμενες σκάλες, ενώ έχουν οριοθετηθεί θεματικά οι διαφορετικοί τομείς του καταστήματος και προσφέρονται ειδικά καρότσια αγορών για τα παιδιά. Το νέο κατάστημα αποτελεί το 62ο σημείο πώλησης στην Αττική και το 226ο σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, η εταιρεία ενσωματώνει περισσότερα ελληνικά προϊόντα, εμπλου- τίζοντας τη γκάμα τόσο με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσο κι επώνυμα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε γνωστά brands και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=