Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 35

ρεπορτάζ Καινούργιοι τύποι καταστημάτων κάνουν τη διαφορά και στην Ελλάδα. 30 Τα μίνι μάρκετ έχουν αρχίσει να εξελίσσονται σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, αναζητώντας λύσεις για να αντεπεξέλθουν στον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό της αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό, τόσο στο εξωτερικό όσο και στη χώρα μας, έχουν κάνει την εμφάνισή τους μία σειρά από νέα φορμάτ καταστημάτων, που φέρνουν «φρέ- σκες» ιδέες στον κλάδο, εστιάζοντας στον συνδυασμό υπηρεσιών. Η μικρή λιανική παρέμεινε ελκυστική ακόμη και στην περίοδο της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, αφού παρά τα χιλιάδες λουκέτα σε μικρά και μεγαλύτερα καταστήματα δεν σταμάτησαν ποτέ οι επενδύσεις για νέα επιχειρηματικά πρότζεκτ. Με τον τζίρο της εν λόγω αγοράς να υπολογίζεται σε πάνω από 4 δισεκατομμύρια ευρώ στη χώρα μας, ακόμη και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς αυτή την κατεύ­ θυνση, κατασκευάζοντας τα δικά τους καταστήματα γειτονιάς. Τα ΑΒ Food Market της ΑΒ Βασιλόπουλος, τα Easy My Market, τα Express Market του Μασούτη και άλλες αντίστοιχες προσπάθειες αποσκοπούν στον τζίρο αυτό, ο οποίος παραμένει μεγάλος και διανέμε­ ται στα χιλιάδες σημεία της μικρής λιανικής σε όλη τη χώρα. Κάπως έτσι, ο ανταγωνισμός για τους επαγγελματίες του μίνι μάρκετ φουντώνει διαρκώς και αναγκάζει Του Βάιου Τασούλα ΝΈΑ ΦΟΡΜΆΤ ΣΤΑ ΜΊΝΙ ΜΆΡΚΕΤ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=