Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 35

42 Της Ελένης Σαραντάκη Τα αναψυκτικά και οι χυμοί αποτελούν προϊοντικές κατηγορίες ζωτικής σημασίας για τα μίνι μάρκετ, και γενικότερα τη μικρή λιανική. Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, οι υψηλές θερμοκρασίες προσελκύουν τους καταναλωτές στα ψυγεία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, δίνοντας την ευκαιρία και στον επαγγελματία να αυξήσει τον τζίρο της επιχείρησής του. Νέες τάσεις και καινοτόμα προϊόντα για τη μικρή λιανική M ια κατηγορία προϊόντων που χαρακτηρίζεται από μεγάλο ανταγωνισμό είναι πλέον τα αναψυκτικά και οι χυμοί, καθώς οι βιομη- χανίες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά λανσάρουν συνεχώς καινούργιους κωδικούς, διευ- ρύνοντας με αυτόν τον τρόπο σημαντικά τις επιλογές για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής και τους καταναλωτές. Αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη ή και χωρίς θερμίδες, κωδικοί με μεγαλύτερο ποσοστό φρούτων έρχονται να «απενοχοποιήσουν» προϊόντα που παρα- δοσιακά ταυτίζονταν με πιο ανθυγιεινές συνήθειες. Από την άλλη πλευρά, οι χυμοί –είτε βιολογικοί είτε με έξτρα βιταμίνες– άρχισαν με τη σειρά τους να διαμορφώνουν μια τελείως διαφορετική εικόνα στα ψυγεία των σούπερ και των μίνι μάρκετ –ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας– όπου οι καταναλωτές αύξησαν την κατανάλωση στα συγκεκριμένα προϊόντα για να θωρακίσουν τον οργανισμό τους και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους. Ο προσανατολισμός των εταιρειών είναι ξεκάθαρος. Η Αναψυκτικά & Χυμοί

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=