Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 35

Η πανδημία του κορωνοϊού και οι επακόλουθες καραντίνες και στην Ελλάδα αύξησαν τις αγορές σχολικών ειδών και ειδών γραφείου στα καταστήματα γειτονιάς, δίνοντας μία νέα ώθηση στις πωλήσεις τους ενόψει και της επόμενης σχολικής χρονιάς. Του Στέλιου Ασλανίδη 56 Μ ία νέα εικόνα έχει δημιουργηθεί σε ολόκληρη την αγορά από την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊου και μετά, καθώς σε πολλούς κλάδους της αγο- ράς ήρθαν τα… πάνω κάτω, με τους καταναλωτές να προσαρμόζονται σε νέα δεδομένα και να αλλάζουν τις συνήθειές τους, τόσο στην καθημερινότητα όσο και στις αγορές τους. Αρκετοί τομείς αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα –πάνω που είχαν αρχίσει να ανακάμπτουν από την οικονομική κρίση που είχε προηγηθεί–, ενώ άλλοι είδαν μια ανέλπιστη αύξηση των πωλήσεών τους, εξαιτίας του κορωνοϊού και της καραντίνας. Εξίσου σημαντικές ήταν οι αλλαγές και στα κανάλια πωλή- σεων, αφού τα σούπερ μάρκετ, αλλά και τα μίνι μάρκετ και η μικρή λιανική, είδαν προϊόντα που βρίσκονταν ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ Νέα δυναμική για τα σχολικά και τα είδη γραφείου στα μίνι μάρκετ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=