Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

ρεπορτάζ 50 Προσφορές και προωθητικές ενέργειες Οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων ευνοούν ακόμη περισσότερο τις προσφορές, τις εκπτώσεις, αλλά και διάφορες προωθητικές ενέργειες στις οποίες έχουν αρχίσει να καταφεύγουν πια και αρκετά καταστήματα της μικρής λιανικής. O ι προσφορές, οι εκπτώσεις και οι προωθητικές ενέργειες αποτελούν σταθερά ένα «ατού» των σούπερ μάρκετ για τους καταναλωτές, οι οποίοι ψωνίζουν σε μεγάλο βαθμό με αυτό το γνώμονα από τα μεγάλα καταστήματα. Δεν είναι λίγα όμως και τα μίνι μάρκετ που έχουν στραφεί σε αυτή τη λύση, είτε για να «κερδίσουν» τους πελάτες τους, είτε για να ανταγωνι- στούν μεγαλύτερα καταστήματα, είτε ακόμη για να αξιοποιήσουν τα ηλεκτρονικά κανάλια πωλήσεων. Κι αν στα σούπερ μάρκετ οι προσφορές έχουν αρχίσει να δημιουργούν προβλήματα στις μεγάλες «αλυσίδες», καθώς η «μάχη» του ανταγωνισμού έχει περιορίσει Του Στέλιου Ασλανίδη Κερδίζουν τους καταναλωτές και στα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=