Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

68 Οι συσκευασμένες σαλάτες, τα τελευταία χρόνια, κερδίζουν συνεχώς «έδαφος» στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Κυκλοφορούν στην αγορά σε ποικίλους συνδυασμούς, δίνοντας αναρίθμητες επιλογές ready to eat γευμάτων για τους πελάτες των μίνι μάρκετ. Τυποποιημένες & έτοιμες σαλάτες Αναπτύσσεται η κατηγορία και στα μίνι μάρκετ Σ ημαντική ανάπτυξη γνωρίζει την τελευταία δεκαε- τία, σε παγκόσμιο επίπεδο, η κατηγορία της κομμένης και συσκευασμένης σαλάτας. Μια γρή- γορη ματιά στα ράφια -όχι μόνο των σούπερ μάρκετ αλλά και της μικρής λιανικής- κάνει φανερό το γεγονός ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο συγκεκρι- μένο κανάλι έχουν λανσάρει νέους κωδικούς για κάθε προτίμηση, ανταποκρινόμενες στην τάση. Στην αγορά είναι διαθέσιμα προϊόντα σε σακούλες με πάσης φύσεως κομμένα και πλυμένα λαχανικά και πρακτικά μπολ που συνδυάζουν τα λαχανικά με τα όσπρια, τα ζυμαρικά ή τα superfoods, με συστατικά όπως το κοτόπουλο ή ο τόνος, αποτελώντας ένα πλήρες γεύμα για όλες τις ώρες. Πλέον οι σαλάτες δεν παρασκευάζονται μόνο κατ’ οίκον από φρέσκα λαχανικά αλλά έρχονται και σε πακέτο, προσφέροντας μια ready to eat πρόταση για τους κατα- ναλωτές. Η ραγδαία αύξηση της ζήτησης που Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=