Page 54 - PC Master τ. 280

PC Master
54
Η open beta του ιδιόμορφου multiplayer shooter με mechs
είναι διαθέσιμη. Μπήκαμε στο κονσερβοκούτι μας,
δέσαμε τη ζώνη μας και ξεχυθήκαμε στη μάχη!
Του Μιχάλη Τέγου (www.twitter.com/michaeltegos)
O
ταν άκουσα την κεντρική ιδέα του Hawken, η πρώτη
αντίδρασή μου ήταν ενθουσιώδης: ένα first-person
shooter με mechs, που εξελίσσεται σε μία βιομηχα-
νική δυστοπία; Σε ποιο γραφείο πάω και πού υπο-
γράφω; Η συνέχεια της ιδέας με «ξεφούσκωσε» λιγά-
κι: πρόκειται για ένα multiplayer shooter. Χμ, ναι,
δεν είμαι και ο πιο hot παίκτης του είδους. Αλλά και πάλι –
multiplayer shooter με mechs σε μία βιομηχανική δυστοπία!
Όπως θα έχετε καταλάβει, τα mechs είναι το κύριο σημείο ενδια-
φέροντος στο Hawken – κάπου εδώ, οι φανατικοί παιχνιδιών, όπως
η αγαπημένη σειρά Mechwarrior, θα βγάλουν ίσως μία ιαχή θριάμ-
βου. Όμως απαιτείται ψυχραιμία. Βλέπετε, ένα από τα πρώτα πράγ-
ματα που πρέπει να σημειωθούν σχετικά με το Hawken, είναι ότι
δεν πρέπει να περιμένετε ένα νέο Mechwarrior.
Οι πρωταγωνιστές είναι τα τεράστια σιδηρόφρακτα mechs: ο χει-
ρισμός και το στυλ της μάχης παραπέμπουν κατευθείαν σε ένα
multiplayer FPS στο πνεύμα του Counter-Strike, απλώς λίγο πιο
αργό. Ούτε λόγος για διαφορετικά controls για τον πυργίσκο και τα
πόδια, κίνηση προς μία κατεύθυνση και στροφή του πυργίσκου
προς μία άλλη και τέτοια. Στο Hawken, ο συνδυασμός WASD και το
mouse κυβερνούν την κίνησή σας, σαν να ήσασταν ένας συνηθι-
σμένος πεζικάριος που έτυχε να κουβαλάει μερικούς τόνους τενε-
κέ παραπάνω.
Παρ’ όλα αυτά, η αίσθηση του βάρους στην κίνηση του mech
σας και στην επαφή του με τον κόσμο γύρω του, αποδίδεται με
εντυπωσιακή πιστότητα. Περπατήστε κολλητά σε έναν τοίχο και θα
ακούσετε τις λαμαρίνες του mech σας να τρίβονται πάνω
του. Προσπαθήστε να διαβείτε έναν εγκαταλειμμένο
δρόμο και το mech σας θα παρασύρει αυτοκίνητα και
στύλους φωτισμού που θα βρει στο διάβα του. Στις πε-
ριπτώσεις αυτές, μπορείτε να δείτε ότι και η κλίμακα
του mech σας είναι εξαιρετικά δοσμένη – νιώθετε
πραγματικά σαν να βλέπετε τον κόσμο από το
cockpit μίας τεράστιας μηχανής.
HEAVY METAL
Ο συνδυασμός της αίσθησης του
μεγέθους και του βάρους του
mech, καθώς και της ευκινησίας
που έχετε, καταλήγει σε controls
στα οποία συνηθίζετε ασυναίσθη-
τα και δεν παίρνει πολλή ώρα για
να μπείτε στο ρυθμό της μάχης.
Ωστόσο, το ότι πιλοτάρετε μερι-
κούς τόνους από ατσάλι, μπου-
λόνια και μικροτσίπ, σάς δίνει κά-
ποιες έξτρα δυνατότητες. Κατ’
αρχάς, ο συνδυασμός Shift+W,
που σε άλλα games του είδους
θα μπορούσε να αποτελεί sprint,
έχει και εδώ το ίδιο αποτέλεσμα,
μόνο που αντί για τα πόδια του
mech σας, ενεργοποιούνται