Page 55 - PC Master τ. 280

55
PC Master
προωθητήρες που σας στέλνουν ταξίδι στην επιθυμητή κατεύθυν-
ση. Μέχρι, τουλάχιστον, να εξαντληθούν τα καύσιμά σας, οπότε
πρέπει να περιμένετε να γεμίσει ξανά ο δείκτης.
Το Space λειτουργεί σαν πλήκτρο άλματος, μέχρι να το πιέσετε
παρατεταμένα. Τότε το mech σας μπορεί να αιωρηθεί για λίγη ώρα
(
όσο επιτρέπουν τα καύσιμά σας), δίνοντάς σας τη δυνατότητα σας
να φτάνετε σε ψηλές πλατφόρμες ή να αιωρείστε πάνω από τον
αντίπαλό σας και να εξαπολύετε πυρά. Τέλος, ο συνδυασμός
Shift+A ή D, αξιοποιεί τις ρουκέτες σας για πλαγιολισθήσεις, πολύ
χρήσιμες για να αποφεύγετε αντίπαλα πυρά, χωρίς παράλληλα να
χάνετε το στόχο σας από τα μάτια σας.
Καμία από αυτές τις έξτρα κινήσεις δεν είναι δύσκολη στην εκ-
μάθηση, αλλά η εξοικείωση με αυτές δίνει την αίσθηση ότι γίνεστε
ένα με το mech σας, καθώς μπορείτε μέσα σε δευτερόλεπτα να
αποφεύγετε μία επίθεση, να εκτοξεύεστε στον αέρα, να λούζετε
τον αντίπαλό σας με τα πυρά σας και να προσγειώνεστε, σπεύδο-
ντας με τις ρουκέτες σας να πάρετε μία καλύτερη θέση. Όταν κα-
ταφέρνετε να το κάνετε να δουλέψει, το αποτέλεσμα είναι απλώς
μαγεία και κανένα άλλο shooter στην κατηγορία του δεν αποδίδει
αυτό το συγκεκριμένο feeling.
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ
Η open beta του παιχνιδιού περιλαμβάνει οκτώ διαθέσιμους τύ-
πους mech, οι οποίοι αποτελούν ουσιαστικά τις κλάσεις του παιχνι-
διού. Κάθε τύπος έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τον οπλισμό
του και προσφέρεται για διαφορετικές καταστάσεις, ενώ διαθέτει
τη δική του ιδιαίτερη ικανότητα που ενεργοποιείται κατά βούληση.
Το Sharpshooter, για παράδειγμα, είναι ο αντίστοιχος Sniper, με
όπλα μεγάλου βεληνεκούς και δυνατότητα zoom in σκόπευσης. Το
«
μπαμπάτσικο» Rocketeer μπορεί να κατεβάσει ρολά και να μετα-
τραπεί σε ένα heavy defense turret, το οποίο κινείται μεν αργά,
αλλά αντέχει τα πάντα. Το Scout μπορεί να αναπληρώνει τα καύσι-
μά του πολύ γρήγορα και γι’ αυτό είναι το πιο ευκίνητο. Γενικώς, οι
βετεράνοι των multiplayer shooters δεν θα αργήσουν να αναγνω-
ρίσουν και να αναλάβουν τους ρόλους που τους ταιριάζουν.
Ή μήπως θα αργήσουν; Εδώ έρχεται το πρώτο μεγάλο πρόβλη-
μα του οικονομικού μοντέλου του Hawken. Το παιχνίδι είναι free-
to-play, αλλά λειτουργεί με το μοντέλο των μικροσυναλλαγών, με
συνάλλαγμα είτε τα Hawken Credits που κερδίζετε παίζοντας το
παιχνίδι και κάνοντας level-up είτε τα Meteor Credits, τα οποία
αγοράζετε με πραγματικά χρήματα μέσω του site της εταιρείας.
Πέρα από τα αναμενόμενα, όπως paint jobs για τα mechs σας,
όπλα και άλλος εξοπλισμός, πίσω από pay walls βρίσκονται και τα
ίδια τα mechs. Ξεκινάτε με ένα βασικό all-around μηχάνημα, το
οποίο θυμίζει λίγο παλιά τηλεόραση με πόδια (αναρωτιέμαι αν εί-
ναι τυχαίο που το ονομάζουν CR-T!), το οποίο σας δίνει μία γεύση
του gameplay, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δείχνει τις πλήρεις
δυνατότητες του παιχνιδιού με τις υπόλοιπες κλάσεις – για να μην
αναφέρουμε πόσο αποκαρδιωτικό είναι όταν συναντάτε προχωρη-
μένους παίκτες που μπορούν να σας λιανίσουν με τα οπλισμένα
σαν αστακούς mechs τους. Είναι, λοιπόν, πολύ πιθανό, ένας νέος
παίκτης να παίξει δύο-τρία ματς με το rookie mech του, να αποφα-
σίσει ότι το παιχνίδι δεν είναι γι’ αυτόν και να αποχωρήσει.
Το ξεκλείδωμα νέων mechs γίνεται με την επένδυση Hawken ή
Meteor Credits. Στην πρώτη περίπτωση, για να μαζέψετε τα
Hawken Credits που απαιτούνται για ένα νέο mech, θα πρέπει να
παίξετε καμιά εικοσαριά ματς – είναι grinding, όπως και να το κά-
νουμε. Στη δεύτερη, ένα mech ετοιμοπαράδοτο με τα κλειδιά στο
χέρι, κοστίζει 720 Meteor Credits, ήτοι περίπου 4 ευρώ. Η επιλογή
είναι βέβαια δική σας, αλλά θα ήταν προτιμότερο και ίσως ευνοϊκό-
Παντού σκουριά, βρόμα και σκόνη!
Με ένα καλό άλμα, άραγε φτάνεις εκεί πάνω;
Προσοχή στη λεπτομέρεια…
HAWkeN ΠαντοY!
Πέρα από το ίδιο το παιχνίδι, η developer Adhesive Games
δεν σταματά να ερευνά ιδέες για το πώς θα μπορούν οι παί-
κτες να αλληλεπιδρούν με αυτό. Η πιο υποσχόμενη προοπτική είναι
οπωσδήποτε η ανακοινωθείσα συνεργασία του παιχνιδιού με το
Oculus Rift, το φιλόδοξο project virtual reality που έχει την υποστή-
ριξη του John Carmack. «Έχουμε σχέδια για το πώς θα μπορούσαμε
να το εφαρμόσουμε, όπως για παράδειγμα να επιτρέπουμε στους
παίκτες να κοιτούν γύρω τους στο cockpit, ενώ παράλληλα κινούν
το mech προς τα εμπρός,» έχει δηλώσει ο Bill Wagner, chief pro-
duction officer της Adhesive.
Παράλληλα, στην πρόσφατη παρουσίαση του Project Shield της
Nvidia, αναφέρθηκε ότι το Hawken θα είναι launch title με την πρω-
τότυπη φορητή συσκευή. Φορητό mech shooting action; Γιατί όχι;
Μην κουνιέσαι, σε παρακαλώ, δεν μπορώ να σε πετύχω…