Page 70 - PC Master τ. 294

R
eview
PC Master
70
Γ
ια να ξεκινήσω το παρόν
review, θα αποπειραθώ να με-
ταφράσω τη γνωστή αγγλική
(
ή αμερικανική;) έκφραση
«
when it comes to...», η οποία
περιγράφει την αρχή κουβέ-
ντας για ένα συγκεκριμένο θέμα. Όταν
λοιπόν έρχεται (!) στα multiplayer FPS,
μάλλον είμαι της λίγο πιο παλιάς σχολής.
Έχοντας λιώσει το Unreal Tournament
στις κατά καιρούς εκδόσεις του (εκτός
του UT 3 που... κάτι του έλειπε) και έχο-
ντας διασκεδάσει κατά καιρούς με games
όπως το Quake III Arena ή το νεότερο
free-to-play Tribes Ascend, μπορώ να πω
ότι θέλω τα double
jumps μου, τα jet
packs μου, τις επιλη-
πτικές ταχύτητες, το
σκληροπυρηνικό sci-fi
σκηνικό μου και όλα αυτά τα συστατικά
που ενδεχομένως βαφτίζονται old-school
και δίνουν ένα συγκεκριμένο στίγμα στο
εκάστοτε παιχνίδι. Από την άλλη, ανέκα-
θεν μου την έσπαγε το Counter-Strike με
το ανελέητο καμπέρωμα, την πιο απλοϊκή
προσέγγιση στη δράση και τα άπειρα
cheats, παρ’ όλο που σέβομαι την επιτυ-
χία του. Προχωρώντας στη... νεότερη
ιστορία, επίσης δεν βρίσκω την ίδια συγκί-
νηση στα multiplayer παιχνιδιών, όπως τα
CoD και Battlefield, για τους λόγους που
ανέφερα παραπάνω και προτιμώ συνήθως
τα campaigns τους (τα ποια;).
Όταν, λοιπόν, είχα πρωτοδεί το Titanfall
(
νομίζω στο πλαίσιο της περσινής E3) είχα
μία συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς πα-
ρατήρησα μεν διάφορα old-school στοιχεία
που μου άρεσαν, αλλά ένιωσα και μία
ατμόσφαιρα «CoD με mechs» να πλανάται
πάνω από τη νέα δημιουργία των Jason
West και Vince Zampella. Παρεμπιπτόντως,
οι δύο προαναφερθέντες κύριοι είναι τα
πρώην αφεντικά της Infinity Ward, δημι-
ουργό της σειράς Call of Duty, οι οποίοι με-
τά την αποχώρησή τους από την τελευταία
ίδρυσαν τη Respawn Entertainment και το
Titanfall αποτελεί το ντεμπούτο τους με τη
νέα «φανέλα». Όπως και να έχει, το εν λό-
γω game κατάφερε να ξεχωρίσει και να
κερδίσει πάνω από 60 βραβεία στην πα-
ρουσίασή του στην E3, ενώ συνέχισε με
παρόμοιες επιδόσεις στην Gamescom και
στο Tokyo Game Show, προκαλώντας με-
γάλο ντόρο τους προηγούμενους μήνες.
Παίζοντας, λοιπόν, επιτέλους και την τελι-
κή έκδοση, μπορώ να πω με σιγουριά πως
οι όποιες αμφιβολίες μου διαλύθηκαν σαν
κονιορτός κάτω από τα τεράστια ατσάλινα
πέλματα των Titans και δηλώνω πως η
Respawn πήρε τα καλύτερα στοιχεία από
όλους τους κόσμους των multiplayer FPS
και μας χαρίζει το νέο μεγάλο game του
είδους!
ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΙΤΑΝΕΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ.
ΤΙΤΑΝ-FALL!
Το σεναριακό backround του Titanfall
μάς μεταφέρει στο μακρινό μέλλον, όπου
η ανθρωπότητα έχει αποικήσει πλανήτες
μέχρι και στις πιο απόμακρες γωνιές του
γνωστού σύμπαντος. Το τελευταίο σύνο-
ρο του γαλαξία ονομάζεται The Frontier
(
πολύ εμπνευσμένο όνομα) και αποτελεί
μία νέα γη της επαγγελίας για κάθε λογής
παράνομο μισθοφόρο και τυχοδιώκτη. Τα
γεγονότα του παιχνιδιού γίνονται ακόμη
πιο συγκεκριμένα και αφορούν στη σύ-
γκρουση που μαίνεται στο Frontier μετα-
TITANFALL
...
και οι Τιτάνες έπεσαν από τον ουρανό!
Του Γρηγόρη «Rjhe» Βούλγαρη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5 3570, 8GB RAM, GTX 650Ti,
Windows 7 64bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεχε σαν νεράκι, με όλες τις ρυθμί-
σεις στο μέγιστο.
«
Ακίνητος Titan!»
Με αυτή την οπλάρα τον έχω.
Κάτι έσκασε εκεί.