Page 93 - PC Master τ. 296

R
eview
δι; Τόσο πολύ φοβάστε τον noobά με το
κουζινομάχαιρο;! Τι παίζει;». Η απάντηση
ενός συμπαίκτη μου, ο οποίος αν με συνα-
ντούσε θα μου χάριζε έναν άλλο γρήγορο
θάνατο, μου άνοιξε τα μάτια: «Φίλε, οι φο-
νιάδες σού παίρνουν XP με κάθε kill που
παίρνουν». Αμέσως, flashback σε ένα από
τα πρώτα trailers του παιχνιδιού που είδα
τον περασμένο χρόνο. Το tagline του «Σκό-
τωσε όποιον βρεις!» άρχισε να με στοιχειώ-
νει. Αν έχετε παίξει έστω και 5 λεπτά DayZ
(
ή κάποιο παρόμοιο παιχνίδι), θα έχετε επί-
γνωση του αιώνιου προβλήματος που θέ-
λει τους παντοδύναμους παίκτες να τα βά-
ζουν με τους αδύναμους, με αυτούς που
δεν μπορούν να υπερασπίσουν τον εαυτό
τους. Όσοι κάνουν camping στις ακτές του
Chernarus, περιμένοντας να σκοτώσουν
τους παίκτες που μόλις κάνουν spawn κά-
νουν ρεζερβέ μία ειδική θέση στην κόλα-
ση. Όταν οι modders του παιχνιδιού προ-
σπαθούν να ξεχωρίσουν τους «κακούς» από
τους αξιόπιστους προσθέτοντας ένα
morality system, το Nether, όχι μόνο δεν
μπαίνει καν στον κόπο να βρει λύση στο
πρόβλημα, αλλά ενισχύει τη μέθοδο
«
Σφάξτε αλλήλους, XP για λίγους!». Μάαα-
αλιστα... Πάλι καλά θα περάσουμε...
O κOΣΜΟΣ OΠωΣ ΤΟν ΞEΡΟυΜΕ
Αν δεν το έχετε ήδη καταλάβει, ο μετα-
αποκαλυπτικός κόσμος του Nether έχει κα-
ταλειφθεί από... nethers! Αυτά τα τερατά-
κια διαφέρουν από τα πατροπαράδοτα
zombies που όλοι αγαπάμε (;), καθώς
υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες από
nethers. Καθεμία από αυτές θα μας κάνει
τη ζωή μαρτύριο με διαφορετικούς τρό-
πους. Από τον βασικό Crawler και τον φω-
νακλά Screecher που φέρνει όλη την τρε-
λοπαρέα αν μας εντοπίσει, στον επιβλητικό
Watcher και το «γομάρι» Golem κ.ά., όλα τα
nethers χαρακτηρίζονται από τις δυνάμεις
τηλεμεταφοράς τους. Μόλις μας δουν, θα
χαθούν για μικρό χρονικό διάστημα και θα
προσπαθήσουν να μας την πέσουν από πί-
σω. Η Α.Ι. τους είναι ως επί το πλείστον λει-
τουργική (αν και, τελικά, προβλέψιμη), ενώ
οι μόνες φορές που... χάνει την μπάλα είναι
όταν πέφτει θύμα του geometry του χάρτη
(
θα επανέλθουμε σε αυτό).
Τα safezones είναι η μόνη μας σωτηρία
ενάντια στα nethers, αλλά και πάλι αυτά
δεν είναι πάντα... safe! Ανά τακτά (και τυ-
χαία) διαστήματα στο Wasteland θα συμ-
βαίνουν κάποια τυχαία γεγονότα. Μπορεί
να εμφανιστεί ένα escort mission, το
οποίο θα θέλει από εμάς να κουβαλήσου-
με ένα κασόνι πίσω στο κεντρικό
safezone, το οποίο μάλιστα προσελκύει
τα nethers! Μπορεί ένα UAV να μεταφέρει
όπλα και προμήθειες σε ένα συγκεκριμέ-
νο μέρος, μαζεύοντας παίκτες από όλο το
χάρτη. Τέλος, ενδέχεται τα nethers να
επιτεθούν σε ένα safezone, αναγκάζοντας
τους παίκτες να ενεργοποιήσουν τα anti-
nether devices ώστε ο χώρος να ξαναγίνει
ασφαλής, ενώ η πιθανότητα το γεγονός
αυτό να συνοδεύεται από ένα Nether
surge, δηλαδή ένα γενικευμένο «ντου» τε-
ράτων σε μία μεμονωμένη περιοχή, το
οποίο μπορεί και να ηγείται ένας Reaper,
ένα πανδύσκολο boss που θέλει πολύ μο-
λύβι για να ηττηθεί. Κάθε τέτοιο event
λήγει ύστερα από ένα συγκεκριμένο χρο-
νικό διάστημα και είναι ικανό να... ταράξει
ολόκληρο τον server! Ένα supply drop σε
μία κεντρική περιοχή θα προκαλέσει λου-
τρό αίματος, καθώς όλοι θα μάχονται για
τα «καλούδια» που θα πέφτουν εκεί, οπό-
τε αν δεν θέλετε μπελάδες, καλό θα ήταν
να αποφεύγετε την περιοχή εκείνη. Οι
επιθέσεις των nethers σε safezones είναι
93
PC Master
Τον είχα κεντραρισμένο. Παρ’ όλο που συνει-
δητά δεν πίεσα τη σκανδάλη, ο εικονιζόμενος
το έβαλε στα πόδια. Και καλά έκανε!
Το Skill tree. Μονάχα τα perks αξίζουν, ενώ
κάποια από αυτά φαίνονται μονάχα περιστα-
σιακά χρήσιμα.
Έπαιρνα το πρώτο μου
level, κάποιος με
σκότωνε για ψύλλου
πήδημα και αυτό
συνεχιζόταν επί τρεις
ολάκερες ώρες!
Ας ελπίσουμε πως δεν θα με
μαχαιρώσει πισώπλατα κα-
νείς όσο loot-άρω...
To bloom κάνει τα πάντα... άστα να πάνε! Προτείνεται η απενεργοποίηση του.