Page 94 - PC Master τ. 296

R
eview
ίσως το πλέον μεγάλο σε βαρύτητα γεγο-
νός στο παιχνίδι. Αν επιλέξουμε να κάνου-
με spawn σε ένα safezone, θα μπορούμε
να συνομιλούμε με traders και να κάνου-
με manage το inventory μας, χωρίς το φό-
βο να πέσουμε θύματα άλλων παικτών
(
δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα
όπλα σας εκεί μέσα, ενώ οι άλλοι παίκτες
δεν μπορούν να πυροβολήσουν μέσα στη
ζώνη). Αν βρεθούν nethers μέσα στη βά-
ση, όλα τα παραπάνω παύουν να υφίστα-
νται! Για το λόγο αυτόν, απαιτείται η συ-
νεργασία όλων των παικτών στην κοντινή
περιοχή ώστε να ασφαλιστεί το safezone.
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να
βρίσκεσαι στο αχανές και τρομακτικό
Wasteland και να μην υπάρχει διαθέσιμο
safezone ούτε για δείγμα.
Κάθε server μέχρι στιγμής μπορεί να φι-
λοξενεί μέχρι και 64 παίκτες ανά πάσα
στιγμή. Όπως μπορείτε να καταλάβετε,
όσο περισσότεροι παίκτες υπάρχουν στο
παιχνίδι τόσο πιο χαοτική γίνεται η κατά-
σταση, καθώς όλο και περισσότερα άτομα
θα αντιδρούν σε όσα κάνει το παιχνίδι. Βέ-
βαια, αυτό δεν σημαίνει πως ό,τι συμβαίνει
στη μία μεριά του χάρτη θα προκαλεί προ-
βλήματα στην άλλη. Ο χάρτης ακόμα δεν
έχει ολοκληρωθεί, αλλά η έκδοση που
έπαιξα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο
ως προς το μέγεθος της playable περιοχής.
Το μεγαλύτερο ατού του Nether πρέπει να
είναι το level design. Η αρχική περιοχή, μία
τυπική μητροπολιτική συνοικία, προσφέρει
τρομερά σχεδιασμένες διόδους. Αν οι δρό-
μοι έχουν... κίνηση, μπορείτε να χρησιμο-
ποιήσετε τα σοκάκια και να «κόψετε δρό-
μο» μέσα από τα κτήρια για να δημιουργή-
σετε τα δικά σας μονοπάτια. Αν δείτε έναν
επιβλητικό ουρανοξύστη μπροστά σας, κα-
τά πάσα πιθανότητα θα μπορείτε να τον
σκαρφαλώσετε, ώστε να σ τήσετε το υπέρ-
τατο sniping spot. Αν είστε τσίφτηδες,
μπορείτε να πηδήξετε από την οροφή με
το glider σας ως άλλος Δαίδαλος! Το
verticality και οι τρομερές επιλογές που
σας δίνει το level design για τη μετακίνησή
σας στον κόσμο μπορεί να είναι καταπλη-
κτικές, αλλά δυστυχώς το ίδιο δεν μπο-
ρούμε να πούμε για το εσωτερικό των κτη-
ρίων. Εξαιρώντας λίγα κτήρια, οι περισσό-
τεροι εσωτερικοί χώροι έξω από τις
safezones είναι απλώς άδειες αρένες, ενώ
οι πολυκατοικίες το μόνο που έχουν να
προσφέρουν, εκτός από το περιστασιακό
loot, είναι ράμπες για να ανεβείτε στους
πάνω ορόφους. Ελπίζω αυτό να διορθωθεί
άμεσα – το παιχνίδι πάσχει πολύ στον το-
μέα αυτό. Δυστυχώς, τα ελαττώματα του
δεν περιορίζονται εκεί...
DiE & RisE
Θα επικεντρωθώ για λίγο στα τεχνικά
προβλήματα (ή πιο συγκεκριμένα, για να
είμαστε και δίκαιοι, ελλείψεις) του
Nether, πριν μεταβώ στο... κυρίως πιάτο
που έχει να κάνει με τη φιλοσοφία του
παιχνιδιού. Ξεκινάω με το pathfinding των
εχθρών αλλά και του παίκτη. Η ταχύτητα
του χαρακτήρα σας είναι ρεαλιστικά αργή,
ενώ περιορίζεστε από ένα stamina bar για
τρέξιμο και άλματα. Το θέμα εδώ είναι
πως μικρά διαστήματα στα οποία φαίνεται
πως χωράτε δεν είναι προσβάσιμα για κά-
ποιο λόγο, ενώ μικρά εμπόδια στο περι-
βάλλον μπορείτε να τα σκαρφαλώσετε
απλώς περπατώντας πάνω τους, κάτι που
μπορεί να προδώσει τη θέση σας αν θέλε-
τε να παραμείνετε κρυμμένοι. Επόμενο
στη λίστα των μικρών ενοχλήσεων είναι
τα controls. Στην περίπτωσή μου, δεν
μπορούσα να κάνω reload τα όπλα μου
και να ενεργοποιήσω το φακό μου, παρ’
όλο που στρογγυλοκαθόταν ένας στο σα-
κίδιό μου. Προσπάθησα να αλλάξω τα
κουμπιά για τις λειτουργίες αυτές. Τίποτα.
Το πλήκτρο για το sprint σάς στέλνει
μπρος ως άλλον Κεντέρη, χωρίς να απαι-
PC Master
94
Στο βάθος, ο επιβλητικός Watcher... Εεε…
watch-άρει, τι να κάνει ο φουκαράς;!
Το Nether προσπαθεί να κάνει storytelling μέ-
σω των τοποθεσιών του χάρτη. Ενδιαφέρουσα
προσθήκη.
Μενού σαν και αυτό χρειάζονται πολλή δουλειά ακόμα. Πού να ξέρω τι ζητά ο μάστορας;
Το UAV θα φέρει την πραμάτεια και θα ξεκινήσει η σφαγή. Εννοείται πως δεν έζησα για παραπά-
νω από 1 λεπτό μόλις τραβήχτηκε αυτή η εικόνα!