Τουριστική Αγορά τ. 278

68 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Ο Πίτερ Οικονομίδης, brand strategist και άνθρωπος με εντυπωσιακές εμπειρίες, παραστάσεις και κοσμοπολίτικη κουλτούρα, θεωρεί πως το brand «Ελλάδα» δεν χρειάζεται ιδιαίτερες αλλαγές, κάτι, ωστόσο, που δεν συμβαίνει με ένα άλλο brand, αυτό των «Ελλήνων»… Η «Τουριστική Αγορά» τον συνάντησε με αφορμή την παρουσίασή του στο Μindspark, μία πρωτοβουλία με θέμα την επιχειρηματικότητα, το μάρκετινγκ, την καινοτόμο σκέψη και τη δημιουργικότητα, που πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο της ΔΕΘ. o «ελληνaσ» θελει ανανεωση! forward thinking Γιατί το brand «Ελλάδα» είναι πιο λειτουργικό σε σύγκριση με αυτό των «Ελλήνων»;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=