Τουριστική Αγορά τ. 281

82 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Σ ήμερα, καθώς βρισκόμαστε στο ζενίθ της social εποχής, κατά την οποία ένα tweet ή κάποιο post μπορεί να γίνει viral, λαμβάνοντας πρωτόγνω- ρες διαστάσεις… εν ριπή οφθαλμού, η εξομάλυνση όσο κι αποφυγή φαινο- μένων που αντιβαίνουν στη λογική της διασφάλισης μιας απροβλημάτιστης εμπειρίας για κάθε πελάτη θεωρείται ως ένα από τα κυρίαρχα ζητούμενα κάθε επιχείρησης. Ιδίως, από τη στιγμή κατά την οποία αυτή δραστηριοποιείται στον ευρύτερο τομέα της παροχής υπηρεσι- ών και δη σε έναν εξαιρετικά ευαίσθητο όσο και καίριας σημασίας κλάδο, όπως είναι αυτός των μεταφορών. Αερομετα- φορών, για την ακρίβεια. Τα αεροδρόμια, περί ων ο λόγος, βρί- σκονται συχνά–πυκνά στο επίκεντρο αρνητικών περιστατικών, τα οποία έχουν άμεση επίδραση στους ίδιους τους επιβάτες και τις μεταφορές, προ- STRATEGY «Έξυπνοι» τρόποι αποτελεσματικής αντιμετώπισης της συστηματικής ή πολύωρης αναμονής «Αντίο» ουρές στα αεροδρόμια! Ο μέσος επιβάτης μιας αεροπορικής εταιρείας συνήθως έχει τρεις φόβους ή ανησυχίες: μη και δεν προλάβει την πτήση του, μη χάσει τις βαλίτσες του ή μην εγκλωβιστεί σε πολύωρες ουρές. Μάλιστα, το τελευταίο ενδέχεται να… τον καίει πολύ περισσότερο, καθώς το βιώνει άμεσα και σε πρώτο πρόσωπο. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η αναμονή παρεμβάλλεται πριν ή ακόμη και μετά τη συνολική ταξιδιωτική του εμπειρία. Άραγε, υπάρχει τρόπος να περιοριστούν ή ακόμη και να συρρικνωθούν οι ουρές στα αεροδρόμια προς ανακούφιση των επιβατών–ταξιδιωτών;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=