Τουριστική Αγορά τ. 282

40 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ μηνύματα, απευθύνοντας «πρόσκληση» και προσελκύοντας την προσοχή του χρήστη. Ο τρόπος επικοινωνίας είναι «φρέσκος» και «πρωτότυπος» κι αξιο- ποιεί τα πλέον σύγχρονα formats περι- εχομένου, σύμφωνα με τις τάσεις του content marketing, και με κύριο στόχο να ενεργοποιήσει το συναίσθημα. Τα κείμενα χαρακτηρίζονται από φιλικό και προσωπικό tone of voice, αποσκοπώ- ντας στην επίτευξη αμεσότητας με τον ίδιο τον χρήστη. Την ίδια στιγμή, σημαντική κρίνεται η προσφορά συγκεκριμένης όσο κι αξιόπι- στης πληροφορίας στον χρήστη (λ.χ. Τι μπορώ να κάνω) με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να ιεραρχεί τις «προτεραιότη- τές» του και να είναι σε θέση να αντλεί πληροφόρηση εν κινήσει, μέσα από το κινητό του τηλέφωνο (mobile - first). Η Marketing Greece δημιουργεί περιεχόμενο που με τη σειρά του πα- ρέχει tips κι εν γένει προτάσεις και συστάσεις σε τοπικό επίπεδο (local recommendations), υιοθετώντας τη διεθνή τάση του localhood και δίνοντας επιπρόσθετη αξία στον επισκέπτη που βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, εξοικονο- μώντας του χρόνο και χρήμα. Αναμφισβήτητα, η εταιρεία δίνει με- γάλη έμφαση στα Social Media τα οποία μπορούν όχι απλώς να επηρεάσουν την απόφαση του επισκέπτη, αλλά και να διαμορφώσουν την εικόνα του προορι- σμού! Δεν είναι καθόλου τυχαίος ο όρος «Instagrammability» που λειτουργεί ως κριτήριο επιλογής προορισμού για διακοπές. Για αυτό το λόγο, η Marketing Greece δημιουργεί Instagrammable στιγμές, σε φωτογραφικό και κινημα- τογραφικό επίπεδο, ώστε να είναι πιο appealing οι εμπειρίες, ιδίως στο νεανι- κό κοινό. Εξυπακούεται πως η διατήρηση ενιαίας αισθητικής κι editing style στο περιεχόμενο εντάσσεται στους άμεσους στόχους της Marketing Greece, ώστε να διαφυλάσσουν τη διακριτή ταυτότητα του Discovergreece.com στο ψηφιακό περιβάλλον. Video Content: Η αξία του hero content! Σύμφωνα με τα στελέχη της Marketing Greece, το μεγάλο «στοίχημα» στο destination marketing είναι να καταφέ- ρει ο ενδιαφερόμενος να… μιλήσει στην ψυχή του επισκέπτη και να τον κάνει να θέλει να ζήσει κι αυτός την εμπειρία του προορισμού που προβάλλεται! Όσο για το επιθυμητό αποτέλεσμα, επιτυγχάνεται, όταν το περιεχόμενο του βίντεο που δημιουργείται βασίζεται σε στρατηγικές επιλογές, ακολουθεί τα διεθνή trends και διακρίνεται από ξεχω- ριστή αισθητική. Το σύνολο των ανω- τέρω παρέχει το πλεονέκτημα αφενός της προσέλκυσης του ενδιαφέροντος του κοινού αφετέρου της καθιέρωσης συνομιλίας μαζί του, οδηγώντας το από το dreaming phase στο consideration phase του travel cycle! Για τη Marketing Greece, η δημιουργία video content ανάγεται σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο. Σήμερα, πλέον, ο ταξιδιώτης δεν αντιλαμβάνεται σε βάθος τα «βαριά» concepts, ούτε φυσικά και τα branding identities σε επίπεδο περιεχο- μένου. Αντιθέτως, το hero content ή αλλιώς το εντυπωσιακό περιεχόμενο που δη- μιουργείται με τεχνολογικό εξοπλισμό, αποτυπώνοντας ρεαλιστικά κάθε λεπτο- μέρεια του προορισμού, όπως επίσης κι η ιδιαίτερη αισθητική, προσελκύουν το ενδιαφέρον γρήγορα. Την ίδια στιγμή, προκαλεί συναισθή- ματα με απλά κι «έξυπνα» concept, τα οποία με τη σειρά τους γίνονται εύκολα αντιληπτά κι αντιπροσωπεύουν την εικό- να του προορισμού. • “ Η παρουσία στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να είναι στοχευμέ- νη, εμπνευσμένη, άρτια σε τεχνικό επίπεδο, άμεση και πρωτότυπη! Στόχος του ψηφιακού αποτυπώ- ματος που δημιουργείται είναι να προκύπτουν οι συνθήκες εκείνες που θα πετυχαίνουν μεγαλύτερης διάρκειας επαφή με τον χρήστη. ” MARKETING

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=