Τουριστική Αγορά τ. 282

39 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ σε επίπεδο marketing, να δημιουργηθεί η στρατηγική επικοινωνίας και να επι- λεχθούν τα εργαλεία υλοποίησης της καμπάνιας. Όπως επισημαίνουν τα στελέχη της Marketing Greece, το στάδιο σχεδι- ασμού μιας καμπάνιας προϋποθέτει την εκπόνηση μιας εμπεριστατωμένης μελέτης, στη βάση πληροφοριακού υλικού, στοιχείων και καλών πρακτικών. Μάλιστα, η Marketing Greece, μέσω του INSETE Intelligence, διαθέτει πρόσβαση σε μια ιδιαίτερα πλούσια όσο και αξιόπι- στη βάση με ολοκληρωμένες κι έγκυρες έρευνες και δεδομένα, κάτι που αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο για τη δημιουργία και τον σχεδιασμό των κα- μπανιών. Εξίσου σημαντικό σε ολόκληρη τη διάρκεια εκπόνησης του στρατηγικού σχεδιασμού θεωρείται κι η δημιουργία του Χαρτοφυλακίου Εμπειριών & Προϊό- ντων. Συγκεκριμένα, οι εμπειρίες που θα προβληθούν, ώστε να δημιουργηθεί ένα story που με τη σειρά του θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του ταξιδιωτικού κοινού! Πρόκειται για τις εμπειρίες εκείνες που έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποι- ούν τον προορισμό έναντι του αντα- γωνισμού. Πρόκειται, δηλαδή, για την ανάδειξη κι αξιοποίηση μιας μοναδικής ανταγωνιστικής ταυτότητας. Digital παρουσία: Στοχευμένη, εμπνευ- σμένη, άμεση και πρωτότυπη! Τόσο η έννοια όσο και το περιεχόμενο της επικοινωνίας στην τουριστική βιομη- χανία θεωρούνται ιδιαίτερα απαιτητικά ζητήματα, καθώς λαμβάνουν χώρα, κυρίως, στο digital περιβάλλον, από το πρώτο στάδιο του travel cycle, μέχρι και την επιστροφή του επισκέπτη στη χώρα προέλευσής του. Με την προσφορά (σε προορισμούς) να είναι μεγάλη, και δεδομένου ότι έχει κανείς στη διάθεσή του λίγα δευτερόλεπτα, προκειμένου να «τραβήξει» το ενδιαφέρον του χρήστη, η παρουσία στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να είναι στοχευμένη, εμπνευσμένη, άρ- τια σε τεχνικό επίπεδο, άμεση κι όσο το δυνατόν πρωτότυπη! Στόχος του ψηφιακού αποτυπώματος που δημιουργείται είναι να προκύπτουν οι συνθήκες εκείνες που θα πετυχαίνουν μεγαλύτερης διάρκειας επαφή με τον χρήστη, αξιοποιώντας την destination oriented επικοινωνία, μέσω φωτογρα- φιών, βίντεο και stories, καθώς και μέσα από τα νέα «touchpoints» (όπως Google Maps και YouTube ως search εργαλεία, Tripadvisor ως Social Medium κ.ά.), για εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέ- πτης στον προορισμό. Content Marketing: Διαμορφώνει την εικόνα του προορισμού! Το περιεχόμενο κι η ουσιαστική πλη- ροφορία βρίσκονται στην κορυφή των διεθνών travel τάσεων κι η επένδυση σε αυτό είναι σίγουρα επιλογή στρατηγικής σημασίας για τη Marketing Greece. Σε αυτή τη λογική, η εταιρεία έχει επικε- ντρωθεί φέτος στο άμεσο, ανθρωπο- κεντρικό περιεχόμενο, με ξεκάθαρα “ Σύμφωνα με τα στε- λέχη της Marketing Greece, το μεγάλο «στοί- χημα» στο destination marketing είναι να κατα- φέρει ο ενδιαφερόμενος να… μιλήσει στην ψυχή του επισκέπτη και να τον κάνει να θέλει να ζήσει κι αυτός την εμπειρία του προορισμού που προβάλ- λεται! ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=