Τουριστική Αγορά τ. 282

6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 20 Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: ΣΧΕΔΙΟ - ΟΡΑΜΑ - ΤΟΛΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ! Ανταγωνιστικό φορολογικό πλαίσιο, μείωση συντελεστών ΦΠΑ, κίνητρα για επενδύσεις κι ενεργειακή αναβάθμιση υφιστάμενων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, μοντέλο λειτουργίας του τουρισμού που θα βασίζεται στο τρίπτυχο Βιώσιμη ανάπτυξη - Ανάδειξη πολιτιστικής κληρονομιάς - Πρωτογενής τομέας κι ενέργειες για τη δημιουργία του καλύτερου ιδιωτικού πανεπιστημίου τουριστικών σπουδών παγκοσμίως σχεδιάζει για την επόμενη ημέρα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης. ΡΕΠΟΡΤΑΖ 16 ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΡΑΧ Η THOMAS COOK; Μπορεί η Thomas Cook να συμπληρώνει φέτος 178 χρόνια λειτουργίας, αποτελώντας τον παλαιότερο tour operator διεθνώς, ωστόσο έχει εισέλθει σε… ταραχώδη οικονομικά «νερά». Οι ζημιές μεγαλώνουν κι η αξία της μετοχής έχει -σχεδόν- εξατμιστεί. Μπορεί να… γυρίσει το παιχνίδι; 28 Η ΑΘΗΝΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ…ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ! Η ανάδειξη της πόλης των Αθηνών ως ελκυστικό, βιώσιμο κι ασφαλή τουριστικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου αποτελεί προτεραιότητα του νεοεκλεγέντος Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη. Τι περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο σχέδιό του για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας; Πώς θα αναδειχθεί η πολυθεματική της ταυτότητα; Με ποιον τρόπο θα προωθηθεί ο πολιτιστικός και συνεδριακός τουρισμός; 34 NEW AGE (ΚΑΙ THEME) ΕΜΠΕΙΡΙΑ! Λέγεται πως το κύριο ζητούμενο στη σύγχρονη τουριστική βιομηχανία είναι η διασφάλιση μιας πλούσιας, πρωτοποριακής, όσο και μοναδικής εμπειρίας, που θα σαγηνεύει και συναρπάζει τον ταξιδιώτη. Η Universal Parks & Resorts αναλαμβάνει να το κάνει πράξη με το «Hagrid’s Magical Creatures Motorbike Adventure». Ένα θεματικό πάρκο έντονα ρεαλιστικό, με έμφαση στη λεπτομέρεια, ευφάνταστο κι άκρως διασκεδαστικό! 68 «ΧΡΥΣΟΦΟΡΟΣ» ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΠΟΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ! Ο συνεδριακός τουρισμός φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης του τουρισμού της Αττικής, γεννώντας πολλαπλά οφέλη με οικονομική χροιά για την ευρύτερη ζωή του τόπου. Ο Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής του This is Athens & Partners, αναλύει το game-plan της επόμενης ημέρας. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 08 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. ΑΝΑΛΥΣΗ 12 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ Ή ΛΟΥΚΕΤΟ; Πρόσφατα είδαν το φως των διεθνών media καταγγελίες τουριστών για το -τουλάχιστον- προβληματικό επίπεδο διαμονής τους στη χώρα μας. Πώς μπορεί ένας επαγγελματίας να διαχειριστεί μια τέτοια κρίση; Ποια τα «Do’s & Dont’s»; O Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, εξηγεί. MARKETING 38 Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ DESTINATION MARKETING! Ποιες social πλατφόρμες είναι αποδοτικές; Πώς θα γνωρίζουν οι επαγγελματίες του τουρισμού εάν ταιριάζουν στις δικές τους ιδιαιτερότητες, ικανοποιώντας τις ανάγκες τους και συνεισφέροντας δραστικά στην επίτευξη των στόχων τους; Τα στελέχη της Marketing Greece μας δίνουν τα πολύτιμα «φώτα» τους. TRENDS 54 ΘΕΤΙΚΗ ΑΡΧΗ, ΜΕ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΧΩΣ Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Οι πρώτοι μήνες του 2019 κινήθηκαν σε θετική τροχιά για την ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία, με την πλειοψηφία των σημαντικών προορισμών να αναφέρει αυξητικά μεγέθη. Κι αυτό, παρότι υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με το εάν θα καταφέρει να διατηρήσει τον ανοδικό ρυθμό ολόκληρο το τρέχον έτος. 58 ΝΕΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΜΟΝΗ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ! Ολοένα και περισσότερες γυναίκες ταξιδεύουν μόνες, πρωτίστως από επιλογή και δευτερευόντως από συγκυρίες, όπως καταδεικνύει σειρά μελετών σε διεθνές επίπεδο. Ποια η «ταυτότητά» τους, τα χαρακτηριστικά και τα «θέλω» τους; REFORM 42 «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» ΡΟΜΠΟΤ! Πολλαπλασιάζονται τα ρομπότ που τοποθετούνται σε λειτουργικές θέσεις ξενοδοχείων τις οποίες μέχρι πρότινος κάλυπταν άνθρωποι. Πώς αντιδρούν οι πελάτες; Το πείραμα της σχολής Ecole hôtelière της Λωζάννης με το ρομπότ, Pepper!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=