Τουριστική Αγορά τ. 282

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ 28 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ: ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΑ ΕΣΟΔΑ! Ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνει σήμερα χώρα η διαδικασία της κράτησης διαμονής εναπόκειται σε αποκλειστικό -σχεδόν- βαθμό στο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων. Άραγε, πόσο αποτελεσματικό είναι αυτό που έχετε εγκαταστήσει και χρησιμοποιείτε; Ποια τα χαρακτηριστικά κι οι λειτουργίες του; 46 ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ: ΕΥΕΞΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ! Η ολοκληρωμένη εμπειρία ευεξίας μπορεί να δοθεί στον επισκέπτη τόσο από τις υπηρεσίες αισθητικής και spa, όσο και από την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση αλλά και τη γυμναστική. Ποιος ο απαιτούμενος εξοπλισμός, πού απευθύνεται, ποια τα πλεονεκτήματα και τι κέρδη μπορεί να αποφέρει στους ξενοδόχους; Μάθετε τι κυκλοφορεί στην αγορά! 76 ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ; Ο τομέας της ξενοδοχίας βρίσκεται εν μέσω θεμελιωδών αλλαγών στη λογική που διέπει τον τρόπο λειτουργίας του, αλλά και στο πώς φιλοδοξεί να προσεγγίσει τον επισκέπτη. Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που αναδιαμορφώνουν τον κλάδο της φιλοξενίας και ποιο θα είναι τελικά το νέο «πρόσωπό» της; 78 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΖΩΤΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ Οι πάσης φύσεως τουριστικές εγκαταστάσεις (ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.ά.) έρχονται αντιμέτωπες με την πρόκληση των ανεπεξέργαστων υγρών αποβλήτων, η διαχείριση των οποίων απαιτεί ξεχωριστή προσοχή και γνώση. Πώς μπορεί να γίνει αυτό δίχως ρίσκο, αλλά με αποτελεσματικό τρόπο; Ο λόγος στον Φιλοκτήτη Α. Βεϊνόγλου, χημικό περιβαλλοντολόγο (MSc) της εταιρείας Euromarket Ε.Π.Ε. 60 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ «BOOM» ΣΤΗΝ ΕΜΕΑ! Συνολικά, 1.452 νέα ξενοδοχεία, που αναμένεται να προσθέσουν περί τις 246.891 νέες κλίνες στο ξενοδοχειακό δυναμικό της γεωγραφικής περιοχής της ΕΜΕΑ, κατασκευάζονται σήμερα. Απτό δείγμα της «υγείας» και της έντονης δυναμικής του κλάδου. 24 Η ΑΘΗΝΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ… ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ! Η ανάδειξη της πόλης των Αθηνών ως ελκυστικό, βιώσιμο κι ασφαλή τουριστικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου αποτελεί προτεραιότητα του νεοεκλεγέντος Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη. Τι περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο σχέδιό του για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας; Πώς θα αναδειχθεί η πολυθεματική της ταυτότητα; Με ποιον τρόπο θα προωθηθεί ο πολιτιστικός και συνεδριακός τουρισμός; 82 Διακοπεύει, ταξιδεύει, πετάει και ψαρεύει, κολυμπά και διασκεδάζει και όλα τα στραβά τα κράζει...

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=