Τουριστική Αγορά τ. 285

56 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ T ο τελευταίο διάστημα γίνεται πολύς λόγος για τις νέες τε- χνολογίες και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσω αυτών. Από την προβολή του ξενοδοχείου, την αύξηση των άμεσων κρατήσεων, την επικοινωνία με τους πε- λάτες, την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών κ.λπ . Τα παραπάνω είναι αναμφισβήτητα, όμως, από τη θεωρία στην πράξη, τα πράγματα μπορεί να αποδειχτούν δύ- σκολα. Η κατασκευή ιστοσελίδας κι η δια- χείρισή της, η επιτάχυνση κι απλοποίηση του συστήματος κρατήσεων, η καλύτερη προβολή και προώθηση ενός ξενοδοχεί- ου στον κόσμο του διαδικτύου θέλουν και τους ειδικούς για να τα υλοποιήσουν. Άλλωστε, σε αυτή ακριβώς την ανάγκη πατάνε και τα Online Travel Agencies κι απαιτούν υψηλές προμήθειες, για να εντάξουν ένα τουριστικό κατάλυμα στις λίστες τους. Δυσάρεστο σκηνικό Πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις βλέπουν έτσι το ετήσιο εισόδημά τους να μειώνεται. Από τη μια οι tour operators απαιτούν χαμηλές τιμές δωματίων και με Digital management η νέα τάση για τις κρατήσεις Οι εταιρείες ψηφιακής προώθησης κι αύξησης των κρατήσεων των ξενοδοχείων υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια. Μετά όμως και την πτώση της Thomas Cook, φαίνεται να επικρατεί μια ανοδική τάση συνεργασιών μεταξύ ξενοδοχείων και digital marketing agencies. Πότε πρέπει ένα ξενοδοχείο να εξετάζει μια τέτοια συνεργασία και ποια οφέλη να προσδοκά;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=