Τουριστική Αγορά τ. 285

58 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ είναι μια τάση που υπάρχει, αλλά από μόνη της δεν μπορεί να κάνει τη διαφορά σε ένα ξενοδοχείο. Θα πρέπει να υπάρχει μια συνολική στρατηγική σε επίπεδο sales & marketing, η οποία θα πρέπει να φέρει και συγκεκριμένα αποτελέσματα στις κρατήσεις. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να κάνουν μια μεγάλη διασπορά κινδύ- νου σε επίπεδο συνεργασιών σε tour operators και τουριστικά γραφεία και θα πρέπει να επενδύουν πραγματικά σε επίπεδο online sales & digital marketing. Λόγω του ότι αυτές οι δύο υπηρεσίες είναι πολύ εξειδικευμένες κι απαιτούν ιδι- αίτερες γνώσεις, αν ένα ξενοδοχείο σκο- πεύει να επενδύσει, θα πρέπει να το κάνει με ειδικούς που να έχουν μεγάλη εμπει- ρία σε αυτό το κομμάτι. «Στην eyewide στόχος μας είναι η πολύπλευρη ανάδειξη πρότυπων επιχειρήσεων κι η παγίωσή τους στον χώρο του διαδικτύου. Η σφαιρική κι αυστηρά επαγγελματική αντιμετώπιση είναι το κλειδί της επιτυχίας των project μας. Παρουσιάζουμε καινοτόμες τεχνολογικές προτάσεις, με γνώμονα το συμφέρον του πελάτη, οι οποίες αποδίδουν οικονομικά και διαρκούν σε βάθος χρόνου. Σχεδιάζουμε κινήσεις ανταγωνιστικές, με τις οποίες οι επιχειρήσεις παραμένουν στην κορυφή του ενδιαφέροντος και των εξελίξεων. Δίνουμε σημασία όχι μόνο στη σωστή εφαρμογή των προτάσεων αλλά και στην αισθητικά άρτια παρουσίασή τους» , τονίζει ανάμεσα σε άλλα η εταιρεία στην ιστοσελίδα της και, αν κρίνουμε κι από τη βράβευση που έλαβε το 2018, τα λεγόμενά της πρέπει να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα. Στοιχείο-κλειδί η πολλαπλή καταλληλότητα Η Hotelising αποτελεί μια δυναμική εταιρεία διαχείρισης πωλήσεων ξενοδο- χείων, η οποία ειδικεύεται πρωτίστως στη δραστική ενίσχυση των εσόδων των επι- χειρήσεων φιλοξενίας. Προσφέρει υπηρε- σίες που έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρό- πο, ώστε να απευθύνονται σε κάθε επιχεί- ρηση ξεχωριστά: από ξενοδοχεία πόλης έως πολυτελή boutique καταλύματα. Κάτι που κάνει πράξη, μέσω της δημιουργίας ενός προσαρμοσμένου προγράμματος δράσεων κι ενεργειών, οι οποίες με τη σειρά τους ταιριάζουν απολύτως στο «προφίλ» κάθε ξενοδοχείου-πελάτη. Μάλιστα, όπως τονίζει χαρακτηριστι- κά η Κατερίνα Πετροπούλου, ιδρύτρια της εταιρείας Hotelising: «Εφαρμόζουμε τεχνικές Revenue Management, καθώς επιδιώκουμε την πώληση της κατάλληλης μονάδας στον κατάλληλο πελάτη, στην κατάλληλη τιμή, στον κατάλληλο χρόνο. Όπως γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό, η έννοια της καταλληλότητας παίζει καθοριστική σημασία στην επιτυχημένη όσο και απο- δοτικότερη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων-πελατών της Hotelising! Την ίδια στιγμή, ξεχωριστή βαρύτητα δίνουμε στη διαρκή παρακολούθηση της εξέλιξης της ζήτησης και του εν γένει ανταγωνισμού, αφού θεωρείται ως απαραίτητη διαδικασία, προκειμένου το ξενοδοχείο να διαθέτει επί καθημερινής βάσης τη σωστή τιμολογιακή πολιτική. Δεν σας κρύβω πως η καθημερινή ενασχόληση, καταγραφή και παρατήρηση των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πωλήσεις και να πολλαπλα- σιάζονται τα έσοδα για τις επιχειρήσεις-πε- λάτες μας!». Στρατηγική οικοδόμησης στέρεων διαπροσωπικών σχέσεων Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως η Hotelising διαθέτει πρόσβαση σε εκα- τοντάδες αγοραστές ταξιδιών, ταξιδιω- τικούς πράκτορες, tour operators, διορ- γανωτές συνεδρίων, διεθνείς εταιρείες κι επιμέρους οργανισμούς. Μάλιστα, η πρακτική που ακολουθείται σε σχέση με τις εν λόγω συνεργαζόμενες επιχειρήσεις είναι αυτή της οικοδόμησης και περαιτέ- ρω ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων μαζί τους. Όπως τονίζει η κυρία Πετρο- πούλου: «Στη Hotelising έχουμε επιλέξει να διεξάγουμε προσωπικές επισκέψεις πωλή-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=