Τουριστική Αγορά τ. 286

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ 48 EXTERIOR DESIGN Οι νέες τάσεις, τα χαρακτηριστικά, το design κι οι σύγχρονες απαιτήσεις των επισκεπτών για τη διαμόρφωση των εξωτερικών χώρων των ξενοδοχείων. 68 ΜΠΑΝΙΟ Τα σύγχρονα μπάνια στον κλάδο της φιλοξενίας δεν είναι χώροι ανάγκης, αλλά χώροι χαλάρωσης, ευεξίας κι «απόδρασης». Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν σήμερα. 34 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, σε μία εκ βάθρων συνέντευξη, ξετυλίγει τις σκέψεις του σχετικά με τις επιμέρους πτυχές της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας. 78 Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ Αισθητή ποιοτική αναβάθμιση των επισκεπτών ενός προορισμού «υπόσχεται» ο περιπατητικός τουρισμός, μια αναδυόμενη μορφή τουρισμού διεθνώς. 98 HI-TECH ΠΤΗΣΕΙΣ Ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών επιθυμεί τη δυναμική διείσδυση της τεχνολογίας στις αερομετα­ φορές, προκειμένου να επισπεύδονται οι διαδικασίες στα αεροδρόμια. 114 Διακοπεύει, ταξιδεύει, πετάει και ψαρεύει, κολυμπά και διασκεδάζει και όλα τα στραβά τα κράζει... 112 NEW AGE ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Οι αναζητήσεις των χρηστών, το «κουτί» των τεσσάρων κι η νέα στρατηγική της Google για ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=