Τουριστική Αγορά τ. 286

91 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ M έσα στον αχανή κόσμο του διαδικτύου, το κατά το δυνατόν καλύτερο «πλα- σάρισμα» στις πλατφόρμες αναζήτησης κι η συχνότε- ρη εμφάνιση ενός ξενοδοχείου προϋπο- θέτουν ξεχωριστές κινήσεις. Η μορφή που θα έχει μια ψηφιακή φόρμα κρατή- σεων θεωρείται ως η αναγκαία βάση για μια επιτυχημένη στρατηγική. Διαθέτο- ντας τα κατάλληλα εργαλεία, γίνεται όλο και πιο εύκολο να χτίσει κανείς πάνω σε αυτή τη βάση και να φτάσει σε νέα ύψη, όσον αφορά τις online πωλήσεις. Το μυστικό είναι να εντοπιστεί τι ανα- ζητούν οι ταξιδιώτες και σε ποια στοιχεία ανταποκρίνονται θετικά, όταν αναζη- τούν ξενοδοχείο σε κάποια πλατφόρμα. Επιπλέον, χρήσιμο είναι να διασφαλιστεί ότι η ενασχόληση με την εν λόγω διαδι- κασία δεν περιπλέκει την όλη λειτουργία του ξενοδοχείου και δεν απαιτεί την αφιέρωση περισσότερου χρόνου και προσπάθειας από όσο πραγματικά χρειάζεται! Ένας τρόπος επίτευξης των ανωτέρω είναι η βελτίωση της συχνό- τητας εμφάνισης του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης, με τη βοήθεια των κριτικών και της βαθμολογίας που έχουν βάλει οι επισκέπτες. Καλοδεχούμενες οι κριτικές του κοινού Στη σημερινή εποχή, το να αποφεύγει κανείς τις κριτικές των πελατών μπορεί να αποβεί μοιραίο. Διότι η μεγάλη πλει- ονότητα των ταξιδιωτών που αναζητά κατάλυμα διαβάζει και λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις κριτικές άλλων τουριστών από τις περιοχές και τα ξενοδοχεία που έχουν διαμείνει. Έτσι, αν αποφασίσει μια επιχείρηση να μην ποστάρει κριτι- κές από πελάτες, ο χρήστης απλώς θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα της και θα πάει σε κάποια άλλη που περιλαμβάνει κριτικές. Η βεβαιότητα αυτή προκύπτει από έρευνες που δείχνουν ότι το 99% των επισκεπτών διαβάζει ενδελεχώς τις κρι- τικές, όταν ψάχνει ξενοδοχείο, και μάλι- στα το 68% διαβάζει περισσότερες από έξι κριτικές. Αυτό δείχνει ότι η συγκεκριμένη απαί- τηση των χρηστών είναι πολύ ισχυρή και δεν είναι σώφρον να αγνοηθεί. Κριτικές είναι καλό να υπάρχουν και στην ίδια την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, μαζί με όλες τις άλλες πληροφορίες που θα κά- νουν εύκολη κι ευχάριστη την κράτηση από τον χρήστη. Η «ποιότητα» της πληροφορίας Προχωρώντας στο επόμενο βήμα, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι ποιες κριτικές λειτουργούν καλύτερα και σε ποια ερεθίσματα ανταποκρίνονται καλύτερα οι χρήστες που αναζητούν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο μέσω διαδικτύου. Αυτό που χρειάζεται να γνωρίζουμε είναι ότι τίποτα δεν διασφαλίζει την ποι- ότητα των πληροφοριών περισσότερο από τις πιστοποιημένες κι αληθείς κριτι- κές. Ας μην ξεχνάμε πως στο διαδίκτυο απευθυνόμαστε σε ένα αχανές πλήθος, όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να εκφρά- ζει ελεύθερα την άποψή του. Δεν παραγνωρίζουμε το ενδεχόμενο ότι σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να υπάρχει κακεντρέχεια ή δόλος, οι κρι- τικές να είναι άδικες κι αδικαιολόγητες. Έτσι, μια ξενοδοχειακή επιχείρηση μπο- ρεί να χάσει σε αξιοπιστία. Οι κριτικές πρέπει να εμφανίζονται με τρόπο τέτοιο, που να εξασφαλίζεται και να διαφαίνεται η πιστότητά τους, κι οι προβολές που επιλέγονται να βασίζο- νται σε συλλογή στοιχείων με ποιοτικά χαρακτηριστικά. “ Το 99% των υποψή- φιων επισκεπτών δι- αβάζει ενδελεχώς τις κρι- τικές όταν ψάχνει ξενοδο- χείο και μάλιστα το 68% διαβάζει περισσότερες από έξι κριτικές. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=