Τουριστική Αγορά τ. 289

21 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Συνδιαφήμιση Vs Διαφήμιση Παραδοσιακά Vs Ψηφιακά Μέσα Από το 2021 είχαμε αποφασίσει, μετά από με- λέτη, να επιμερίσουμε τη δαπάνη προβολής σε διαφήμιση αλλά και σε συνδιαφήμιση. Έτσι υλο- ποιήσαμε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής των τελευταίων ετών με συνεργασίες συνδιαφήμισης με 20 μεγάλες αεροπορικές εται- ρείες και πάνω από 80 tour operators, με απευ- θείας διαφήμιση σε δεκάδες τουριστικές πλατ- φόρμες και σε Mέσα Eνημέρωσης του εξωτερικού αλλά και με μία νέα δημιουργική καμπάνια με καινούργιο αφήγημα και συγκεκριμένη στόχευση. Πάνω από 25 εκατομμύρια ευρώ ήταν ο προϋπο- λογισμός προβολής του Οργανισμού το 2021 για όλα τα παραπάνω. Αντίστοιχο πλάνο υπάρχει και για το 2022. Η επένδυσή μας είναι σε ποσοστό 80% σε ψηφιακά Μέσα με μια δυναμική καμπάνια που έχει χρονική διάρκεια 4-6 μήνες και στοχεύει στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ, του Ισραήλ, της Ρωσίας αλλά και Αραβικών Χωρών, ενώ δεν αφήνουμε εκτός και τον εσωτερικό τουρισμό. Από την άλλη πλευρά, δεκάδες δημοσιογράφοι, διαμορφωτές κοινής γνώμης και τουριστικοί πα- ράγοντες από το εξωτερικό έρχονται σε απευθεί- ας επαφή με ελληνικούς προορισμούς, μέσω των συνολικά 28 προγραμμάτων press και fam trips που διοργανώθηκαν ή προγραμματίζονται από τον ΕΟΤ το επόμενο διάστημα. Ανάλογα με τις εξελίξεις προσαρμόζουμε το μείγμα προβολής τόσο σε μεμονωμένες χώρες όσο και σε εναλλακτικά Μέσα, ώστε να είμαστε όσο πιο ευέλικτοι μπορούμε λόγω εξελίξεων της πανδημίας. Τι περιμένετε από τη συνεργασία σας με τους φορείς και τους επαγγελματίες του κλάδου; Τα χρόνια της πανδημίας, μέσα από αυτή τη μεγάλη περιπέτεια, κερδίσαμε και κάτι πολύ ση- μαντικό. Πετύχαμε μία κουλτούρα συνεργασίας, μία νέα συλλογικότητα η οποία έδειξε ότι όταν ο κλάδος είναι ενωμένος μπορεί να επιτύχει θαύ- ματα. Και το 2020 και το 2021 υπήρξε ένας καλός κεντρικός σχεδιασμός με συντονιστή της προσπά- θειας τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσο- τάκη. Θέσαμε σε εφαρμογή και μία δυναμική δια- δικασία εφαρμογής του σχεδίου για τον τουρισμό μεταξύ των αρμόδιων φορέων της κυβέρνησης με την τοπική αυτοδιοίκηση, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις επιχειρήσεις και των εργαζόμε- νους αλλά και των ίδιων των τοπικών κοινωνιών. Με αυτό τον τρόπο φέραμε τα καλά αποτελέ- σματα, τηρουμένων προφανώς των αναλογιών της υγειονομικής κρίσης. Το ίδιο αναμένω και φέτος από τη συνεργασία μας με τους επαγγελ- ματίες του κλάδου και είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε και πάλι όλοι μαζί. Παρακαλώ σχολιάστε τον τουριστικό νόμο Το νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού, που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή, έχει πολύ σημαντικές καινοτομίες. Η βασικότερη, κατά τη γνώμη μου, είναι η δυ- νατότητα ίδρυσης των Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών (DMO). Πρόκειται για ένα εξαιρετικό εργαλείο το οποίο εφόσον αξιοποιηθεί από τους επιμέρους προορισμούς της Ελλάδας μπορεί να κάνει τη διαφορά και στη διαχείριση του τουριστι- κού τους προϊόντος, αλλά και στην προβολή των περιοχών της χώρας μας. Θα πρέπει και σε τοπικό επίπεδο να καλλιεργηθεί κουλτούρα συνεργασίας για να έρθουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, ειδικά στη μετά covid εποχή. Εξίσου καινοτόμες είναι και οι παρεμβάσεις του νομοσχεδίου για τα προγράμματα προβολής των Περιφερειών, για τη σηματοδότηση επισκέψιμων ζυθοποιείων, τυροκομείων, οινοποιείων κ.λπ. αλ- λά και οι ρυθμίσεις για τις ιαματικές πηγές της χώ- ρας μας. Προφανώς υπάρχουν και άλλα ζητήματα που είναι ακόμα ανοικτά και χρειάζονται νομοθε- τικές παρεμβάσεις που εκτιμώ ότι θα έρθουν στη συνέχεια. • “ Ανάλογα με τις εξελίξεις προσαρμόζουμε το μείγμα προβολής τόσο σε μεμονωμένες χώρες όσο και σε εναλλακτικά μέσα, ώστε να είμαστε όσο πιο ευέλικτοι μπορούμε λόγω εξελίξεων της πανδημίας. ” Η Διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022 με μια ματιά 3 Προϋπολογισμός: Πάνω από 25 εκατομμύρια το 2021. Αντίστοιχο πλάνο υπάρχει και για το 2022. 3 Μέσα Προβολής: 80% σε ψηφιακά Μέσα. 3 Χρονική διάρκεια: 4-6 μήνες. 3 Αγορές: Ευρώπη, ΗΠΑ, Ισραήλ, Ρωσία, Αραβικές χώρες και εσωτερικός τουρισμός. 3 Άλλες δράσεις: 28 προγραμμάτα press και fam trips για δημοσιογράφους 3 Στρατηγική: Ευελιξία προβολής σε αγορές και χρήση εναλλακτικών μέσων, ανάλογα με τις εξελίξεις της παν- δημίας. 3 Κεντρικό moto: «All YouWant is Greece». Eμπλουτίζεται με νέες εμπειρίες 3 Ειδικές καμπάνιες: Προβολή των προορισμών city breaks. Χειμερινός Τουρισμός («Greece Does Have a Winter» τρέχει σε 10 χώρες).

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=