Τουριστική Αγορά τ. 290

62 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ O ι απανταχού ταξιδιώτες αισθά- νονται σημαντικά πιο αισιόδο- ξοι για τα ταξίδια του 2023 σε σύγκριση με το 2022 και, παρά την τρέχουσα αβεβαιότητα που παρατηρείται παγκοσμίως, σχεδόν τα 3/4 (72%) αναφέρουν ότι το ταξίδι πάντα θα αξίζει τον κόπο. Συνεπώς, η ταξιδιωτική διάθεση αλλάζει, και από την ελπιδοφόρα αβεβαιότητα μεταβαί- νει στην τολμηρή προσαρμοστικότητα. Αν το 2022 αφορούσε τη θριαμβευτική επιστροφή του ταξιδιού, το 2023 θα προσφέρει δημιουργική τροφή για σκέψη σε ένα ταξιδιωτικό τοπίο γεμάτο αντιφάσεις. Αναλυτικά, για να κατανοή- σει πώς θα επανασχεδιαστεί το ταξίδι το 2023, η Booking.com προέβη σε εκτενή έρευνα με περισσότερους από 24.000 ταξιδιώτες σε 32 χώρες και περιοχές, ώστε να αποκαλύψει 7 αναδυόμενες ταξιδιωτικές προβλέψεις. Σε μια εποχή γενικής αναταραχής, όπου ο πόλεμος, η εντεινόμενη κοινωνική πόλωση, ο αυξα- νόμενος πληθωρισμός και η επιτακτική ανησυχία για την κλιματική αλλαγή συ- νεχίζουν να αλλάζουν ριζικά τον κόσμο, οι άνθρωποι βρίσκονται σε μια διελκυ- στίνδα, προσπαθώντας να συμβιβάσουν το τι είναι σημαντικό για εκείνους με τις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής. Οι τα- ξιδιωτικές προβλέψεις για το 2023 αντι- κατοπτρίζουν αυτό ακριβώς το συναί- σθημα, αποκαλύπτοντας πως οι ανάγκες των ταξιδιωτών κινούνται προς πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, ώστε να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Διακοπές στη φύση και δεξιότητες επιβίωσης Καταφύγια στη ζούγκλα, υπαίθριες φωτιές σε κατασκηνώσεις και πυξίδες. Όλα αυτά έρχονται «στη μόδα», σκια- γραφώντας ένα μοντέλο διακοπών πιο κοντά στη φύση. Τα χρόνια που προηγή- θηκαν -με τις φυσικές καταστροφές, τις πολιτικές αναταραχές και την πανδημία- οδήγησαν ένα κομμάτι της ταξιδιωτικής ζήτησης να απαρνηθεί τις ανέσεις της σύγχρονης ζωής. Σχεδόν οι μισοί (44%) των ταξιδιωτών παγκοσμίως επιθυμούν οι ταξιδιωτικές τους εμπειρίες να τους φέρουν σε επαφή με τη φύση και αναζη- τούν διακοπές «εκτός της πεπατημένης» για να ξεφύγουν από την πραγματικότη- τα (55%) και να βιώσουν εμπειρίες μόνο με τα απολύτως απαραίτητα (44%). Οι Διεθνείς Τάσεις Νέα έρευνα για τα ταξίδια του άμεσου μέλλοντος που πραγματοποίησε η Booking.com αποκαλύπτει ότι το ταξιδιωτικό τοπίο παγκοσμίως χαρακτηρίζεται από χαοτικές αντιφάσεις. Booking.com 7 νέες τάσεις για τα ταξίδια του 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=