Page 16 - PC Master τ. 279 preview

R
eview
PC Master
88
T
ο πόσο ικανοποιεί ένα παιχνίδι
ενίοτε έχει να κάνει με το λόγο
για τον οποίο το παίζουμε. Η
σειρά Assassin’s Creed (τυχαίο
παράδειγμα) μπορεί να προσελ-
κύσει, ας πούμε, τον παίκτη που
αρέσκεται στο open world gameplay, στο
parkour στις στέγες κτηρίων και στις
stealth δολοφονίες. Εκτός από αυτό, όμως,
προσωπικά με τράβηξε και λόγω της αγά-
πης μου για την ιστορία – όχι την ιστορία
με την έννοια του σεναρίου, αλλά την
Ιστορία, την εξιστόρηση γεγονότων του
παρελθόντος που μας βοηθούν να κατα-
νοήσουμε το παρόν μας.
Ντύνοντας τη σειρά με έναν φτηνό αλ-
λά αποτελεσματικό sci-fi σεναριακό μαν-
δύα, η Ubisoft έχει καταφέρει να μας δώ-
σει παιχνίδια που διαδραματίζονται σε
εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, ασυνήθιστες
για το χώρο, αλλά και άκρως αντι-εμπορι-
κές ιστορικές περιόδους και τοποθεσίες,
ξεγελώντας έτσι τόσο το μέσο μαρκετίστα
όσο και εκείνο τον gamer που το ενδια-
φέρον του για την ιστορία τελειώνει κά-
που στην απόβαση της Νορμανδίας. Το
ACIII συνεχίζει τη συναρπαστική αυτή πα-
ράδοση, καθώς στην εποχή των Σταυρο-
φοριών και της Αναγέννησης έρχεται να
προστεθεί η περίοδος της Αμερικανικής
Επανάστασης.
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ
Όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια
της σειράς, η ιστορία ξεκινά στο παρόν,
με τον Desmond και την ομάδα των As-
sassins που τον απελευθέρωσε από την
Abstergo, την εταιρεία-βιτρίνα των Tem-
plars – μόνο που εδώ, πρόκειται για μία
ακόμη πιο αδιάφορη και, τελικά, ανούσια
πτυχή της συνολικής ιστορίας. Ο πυρήνας
του παιχνιδιού είναι ο νέος πρόγονος του
Desmond, ο Connor ή Ratohnhakéton, μι-
σός Βρετανός και μισός Mohawk, ο οποίος
γίνεται μέλος του τάγματος των Assassins
μετά από μία καταστροφική επίθεση των
Templars στο χωριό της φυλής του. Ο νε-
αρός Assassin και κυνηγός μαθαίνει για
την πανάρχαια κόντρα του τάγματός του
με τους Templars, πάνω που αρχίζουν να
διαδραματίζονται τα γεγονότα που θα θέ-
σουν σε κίνηση την Αμερικανική Επανά-
σταση.
Κάπως έτσι ξεκινάει ίσως το πιο παρά-
ξενο Assassin’s Creed μέχρι σήμερα. Γενι-
κά, τα Assassin’s Creed ξεκίνησαν κάπως
άβολα, με το πρώτο να διαθέτει καταπλη-
κτικές ιδέες και υπέροχο κόσμο, αλλά
επαναλαμβανόμενο gameplay με κακό
Ταξίδι προς τη Δύση
του Μιχάλη «CitizenMac» Τέγου twitter.com/michaeltegos
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core2 Quad Q6600, 2,40GHz, 6GB
RAM, ATi Radeon 4850 1GB, Windows 7
64-
bit SP1.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Όπως αναμενόταν, το παιχνίδι βαραίνει
το εν λόγω rig αρκετά στις μεγάλες, ανοι-
χτές περιοχές. Ωστόσο, με λίγο tweaking
στις (μάλλον φτωχές) επιλογές γραφι-
κών, το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα ήταν
κάποια διάσπαρτα crashes.
ASSASSIN’S
CREED III
Το cast του παρόντος φτάνει στον τόπο όπου θα απαντηθούν όλα τα ερωτήματα – ή μήπως όχι;
Το Animus όταν καλιμπράρει... Μισό λεπτό,
ποιος είναι ο κύριος;