Food Service τ. 138

28 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Σ τη δημιουργία κι ανάπτυξη καινούργιων και καινοτό- μων κωδικών προϊόντων που απευθύνονται στην κα- τηγορία του λιανεμπορίου, αλλά και του Food Service, προχω- ρά φέτος η εταιρεία alfa. Κινήσεις, οι οποίες εντάσσονται στη διαρκή αναπτυξιακή πορεία του brand, το οποίο πέρυσι σημείωσε εντυπωσι- ακή επίδοση, όπως αποτυπώνεται στο σύνολο των οικονομικών κι εμπορικών στοιχείων της εταιρεί- ας, αποτέλεσμα της ποιότητας, του πλούτου, του εύρους και της μονα- δικότητας των προϊόντων της, αλλά και των διαρκών όσο κι ευμεγεθών επενδύσεων στις εγκαταστάσεις, τον τεχνολογικό εξοπλισμό, την έρευνα κι ανάπτυξη κ.ο.κ. Διεύρυνση ποικιλίας και προϊοντικής γκάμας στην αγορά του HoReCa/ Food Service Η alfa το 2018 πέτυχε σημαντικά ενισχυμένο τζίρο κι εξαγωγές Κοζάνη, δεκαετία ’50 Αθανάσιος Κουκουτάρης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=