Food Service τ. 138

Τον τελευταίο μήνα προβάλλε- ται στις τηλεοπτικές οθόνες το νέο διαφημιστικό σποτ της alfa, ένα… νοσταλγικό flash back, που τοπο- θετείται στην Κοζάνη της δεκαε- τίας του ’50. Όσο για το κεντρικό πρόσωπο του σποτ, δεν είναι άλλο από τον ιδρυτή της εταιρείας, Αθα- νάσιο Κουκουτάρη, ο οποίος και περιγράφει… «φύλλο–φύλλο» την ιστορία κι εν γένει πορεία της στον χρόνο! Στη διαφήμιση, αναφέρεται στο πώς έφτιαχνε με τη μητέρα του, στην κουζίνα τους, παραδοσιακές στριφτές πίτες με τυρί –τις περίφη- μες Κιχί της alfa– τις οποίες εν συ- νεχεία πουλούσε εκείνος στην πλα- τεία, στους περαστικούς, έχοντας επινοήσει, μάλιστα, κι ένα φαναρά- κι με ενσωματωμένη θερμάστρα, που λειτουργούσε με κάρβουνο, ώστε να τις κρατά ζεστές! Η οικογενειακή συνεργασία έχει εξελιχθεί σήμερα στη βιομηχανία alfa, μια state of the art ανώνυμη εταιρεία, η οποία και θεωρείται ως μία από τις πλέον ισχυρές στην κα- τηγορία του Food Service. Πώς διαμορφώνεται η αγορά σε επίπεδο χαρακτηριστικών; Τι ζη- τούν οι επαγγελματίες; Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κι ο βαθμός διαφοροποίησης σε επί- πεδο προϊόντων; Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της εταιρείας για την αγορά του HoReCa/Food Service; Υπάρχουν σκέψεις για τη διεύρυν- ση της διαθέσιμης προϊοντικής γκά- μας που απευθύνεται στους επαγ- γελματίες της εστίασης; Η Κατερίνα Κουκουτάρη, Marketing Director της alfa , έχει τις απαντήσεις! Κυρία Κουκουτάρη, πώς κινή- θηκαν τα οικονομικά κι εν γέ- νει εμπορικά μεγέθη της alfa, κατά τη διάρκεια του περασμέ- νου έτους; Ποιοι οι στόχοι κι οι βλέψεις για το 2019; Το 2018 αποτέλεσε μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την alfa, γεγονός που αποτυπώθηκε στο σύνολο των οικονομικών κι εμπορικών στοιχείων της επιχείρησής μας. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών μας αυξήθηκε κατά 12,11%, ενώ περίπου διπλά- σια ήταν η αύξηση που σημείω- σε ο τομέας των εξαγωγών, που πραγματοποίησε άνοδο της τάξεως του 25%. Πολύ θετικά κινηθήκαμε και στον τομέα των επενδύσεων. Μάλιστα, πριν από έναν χρόνο περί- που, ολοκληρώσαμε μια σημαντική επένδυση ύψους €3.000.000 για την προμήθεια σύγχρονου μηχανο- λογικού εξοπλισμού. Παράλληλα, συνεχίζουμε την υλοποίηση επέν- δυσης €6.250.000, προκειμένου να επεκτείνουμε τις κτηριακές εγκα- ταστάσεις μας –εργοστάσιο κι απο- θήκες–, καθώς επίσης και να ανανε- ώσουμε περαιτέρω τον εξοπλισμό μας. Μάλιστα, η εν λόγω επένδυ- ση αναμένεται να ολοκληρωθεί τον προσεχή Ιούλιο, προσδίδοντάς μας νέες δυνατότητες κι εντυπωσι- ακή προοπτική σε ό,τι αφορά τόσο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 29 την εγχώρια, όσο και την αντίστοιχη αγορά του εξωτερικού. Υπό αυτό το πρίσμα, στοχεύουμε σε σημαντική ώθηση στην παραγωγική ικανότητα της εταιρείας, εξοικονόμηση ενέργει- ας, μείωση του συνολικότερου κό- στους παραγωγής, καθώς επίσης και στη δυνατότητα παραγωγής νέων προϊόντων. Κάθε ένα από τα προα- ναφερθέντα ξεχωριστά και όλα μαζί ως σύνολο είναι ιδιαίτερα σημαντικά για εμάς! Ειδικά σε ό,τι αφορά το θέμα της ενέργειας, η alfa έχει δε- σμευτεί σε ένα πλαίσιο λειτουργίας, που προβλέπει απόλυτο σεβασμό προς την προστασία του περιβάλλο- ντος και πλήρη συμμόρφωση με την ελληνική νομοθεσία. Όμως, ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι κατορθώσαμε να διευρύνουμε την οικογένεια της alfa, η οποία, σήμε- ρα, αριθμεί περισσότερους από 400 εργαζόμενους, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Αναφορικά με τις βλέψεις και τους στόχους μας για το 2019, τα στοιχεία δείχνουν ότι έχει ξεκινήσει κι αυτό δυναμικά, πράγμα που μας διευκολύνει στην υλοποίηση των σχεδίων μας για νέα ανοίγματα, καθώς επίσης και στη δημιουργία καινούργιων και καινο- τόμων κωδικών, τόσο στην κατηγο- ρία του λιανεμπορίου όσο και στο Food Service. Πώς διαμορφώνεται η αγορά, σε επίπεδο μορφολογικών χα- ρακτηριστικών, τάσεων, ζήτη- σης, ιδιαιτεροτήτων, προϊόντων; Η αγορά καταγράφει ανοδική πο- ρεία στον κλάδο της ξενοδοχειακής και, γενικά, τουριστικής εστίασης. Κάτι που είναι πολύ θετικό και δη- μιουργεί ελπίδες περαιτέρω ανόδου κατά το εγγύς μέλλον. Παράλληλα, οι καταναλωτές σε όλους τους χώ- ρους είναι πιο απαιτητικοί, σχετικά με το προφίλ και την ποιότητα των προϊόντων που επιλέγουν για τη δι- Βασιζόμαστε σε μια μακρά παράδοση που προέρχεται αφενός από τη γαστρονομική ιστορία του τόπου μας, κυρίως σε ό,τι αφορά τις πίτες, αφετέρου από το τεράστιο αρχείο των συνταγών που έχουμε δημιουργήσει, με την πολύτιμη βοήθεια των καταναλωτών μας. ‘ ‘

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=