Food Service τ. 138

30 ατροφή τους. Δίνουν ιδιαίτερη βάση στα συστατικά, με αποτέλεσμα να εμπιστεύονται ολοένα και περισσό­ τερο αξιόπιστες μάρκες που, όπως συμβαίνει με την alfa, χρησιμοποι­ ούν αποδεδειγμένα στα προϊόντα τους εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες, οι οποίες και προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς. Επιπλέον, παρατηρείται τεράστια αύξηση στα σημεία πώλησης καφέ (take away). Αρκεί να σημειωθεί πως μόνο στον νομό Αττικής, η εν λόγω αγορά δι­ αθέτει περισσότερα από 7.000 ση­ μεία! Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει η «πίτα» της αγοράς, γεγονός που, κατ’ επέκταση, ευνοεί τόσο εμάς όσο και τον ανταγωνισμό. Θα ήθελα να αναφερθώ και σε μια τάση που παρουσιάζει μικρό μεν, αλλά διαρκώς αυξανόμενο, ενδια­ φέρον. Αυτή δεν είναι άλλη από τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του κοινού, όπως τα προϊόντα που απευθύνονται σε vegan πελάτες, ή χωρίς γλουτένη, ή με βάση το ελαιόλαδο ως α’ ύλη κ.ο.κ. Αντίστοιχα, υπάρχει ζήτηση για προϊόντα που παραπέμπουν σε έννοιες, όπως χειροποίητο, φρέσκο, «ζωντανό» κ.ά., τα οποία εκπροσω­ πούνται με τον καλύτερο τρόπο από τη σειρά elegant της alfa. Επιπρο­ σθέτως, οι καταναλωτές ζητούν επι­ τακτικά καινοτόμα προϊόντα ζύμης, στην καλύτερη δυνατή σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής. Από την πλευρά μας, προσπαθούμε να καινοτομούμε διαρκώς, ανταποκρινόμενοι δυναμι­ κά στο σχετικό αίτημα! Αναφορικά με την προϊοντική σας γκάμα, πώς αναπτύσσεται, ποιος ο ρόλος της καινοτομίας και της διαφορετικότητας και πώς διακρίνεται από τον εν γέ- νει ανταγωνισμό; Όπως, ενδεχομένως, γνωρίζετε, η αγορά της ζύμης και των προϊό­ ντων της είναι αρκούντως ανταγω­ νιστική, ειδικά στην Ελλάδα, όπου έχουμε μακρά παράδοση στο εν λόγω είδος κι ανεξάντλητο θη­ σαυρό γνώσης και συνταγών. Στην alfa αναπτυσσόμαστε σε όλες τις κατηγορίες ταυτόχρονα, σχεδιάζο­ ντας και παράγοντας καινοτόμα και χρήσιμα προϊόντα άριστης ποιότη­ τας. Αυτά με τη σειρά τους ανταπο­ κρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, τόσο του retail όσο και του Food Service. Κρατάμε τον πήχη μας πο­ λύ ψηλά και δεν παρεκκλίνουμε από τις αξίες μας, ακολουθώντας πιστά τα βήματα του ιδρυτή της εταιρείας μας. Έτσι, σε όλα τα προϊ­ όντα μας χρησιμοποιούμε, συστη­ ματικά, αγνά και ΠΟΠ υλικά που προέρχονται από Έλληνες παρα­ γωγούς, ενώ ταυτόχρονα τηρούμε εξαιρετικά αυστηρές προδιαγραφές και πιστοποιήσεις ποιότητας σε κά­ θε ένα από τα στάδια της παραγω­ γής. Όλα αυτά, ενόσω επενδύουμε διαρκώς στους τομείς της έρευνας και της ανάπτυξης. Αποτέλεσμα; Τα προϊόντα μας διατηρούν ανταγω­ νιστικό πλεονέκτημα και, χάρη στις καινοτομίες που τα χαρακτηρίζουν, διαφοροποιούνται σημαντικά από τον ανταγωνισμό! Χαρακτηριστι­ κά παραδείγματα καινοτομιών στην κατηγορία του Food Service είναι η έτοιμη βάση για πίτσα με κόκ­ κινη σάλτσα και τα φύλλα «Τόσο Απλά», που διευκολύνουν τους επαγγελματίες στη δημιουργία δι­ κών τους γεύσεων, με εγγύηση alfa και για τις ζύμες και για τα φύλλα. Αυτός είναι ο σταθερός προσανα­ τολισμός της εταιρείας μας και με βάση αυτόν πορευόμαστε! Γι’ αυ­ τό, άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι η alfa κατέχει ηγετική θέση στην προ­ τίμηση των καταναλωτών, καθώς μέσα σε μια πενταετία (2014–2018) το μερίδιό μας στην αγορά σχε­ δόν διπλασιάστηκε, ξεπερνώντας το 20%! Συνολικά, σήμερα, δια­ θέτουμε περισσότερους από 400 κωδικούς στους τομείς του λιανε­ μπορίου και του Food Service. Σε ό,τι αφορά την αγορά του HoReCa/Food Service, ποια η δραστηριοποίησή σας σήμε- ρα και τι περιλαμβάνει ο σχε- διασμός σας για το προσεχές χρονικό διάστημα; Υπάρχουν σκέψεις για τη διεύρυνση της διαθέσιμης προϊοντικής σας γκάμας που απευθύνεται στους επαγγελματίες της εστίασης; Τι ζητά η αγορά; Η αγορά HoReCa/Food Service είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική κι απαιτητική. Οι άνθρωποι που την αποτελούν πρέπει να καλύπτουν, ταυτόχρονα, τις πολλαπλές ανάγκες ενός ευρύτατου κοινού, να παρα­ κολουθούν τις εποχικές και γενικό­ τερες τάσεις, να προσφέρουν εγγυ­ ήσεις γεύσης και ποιότητας και να είναι πολύ καλά οργανωμένοι σε ό,τι αφορά θέματα logistics! Τους τιμούμε ιδιαίτερα για όλες αυτές τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και προσπαθούμε να βρισκόμαστε μπροστά από τις ανάγκες τους. Με­ γάλος σύμμαχός μας σ’ αυτόν τον στόχο είναι το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της alfa, που εντοπίζει ευκαιρίες στην παραγωγή και λει­ τουργεί με βάση τα ειδικά κριτήρια του Food Service, όπως η εμφάνι­ ση, η ταχύτητα στην παρασκευή των προϊόντων κ.ο.κ. Ως παράδειγμα, θα σας δώσω δυο πατενταρισμένα για ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η alfa κατέχει ηγετική θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, καθώς μέσα σε μια πενταετία (2014–2018) το μερίδιό μας στην αγορά σχεδόν διπλασιάστηκε, ξεπερνώντας το 20%! ‘ ‘

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=