Food Service τ. 138

31 την καινοτομία τους προϊόντα που λανσάραμε πρόσφατα σε αυτή την κατηγορία: το διπλό ρολό με την παραδοσιακή χωριάτικη ζύμη, που περιέχει γευστικό λουκάνικο Φραν- κφούρτης και γέμιση κέτσαπ ή μου- στάρδα, ανάλογα με την προτίμηση των πελατών, καθώς επίσης και το διπλό ρολό με πατάτα, με εκλεκτής ποιότητας πάστα ελιάς Καλαμών, μυρωδικά κι αγνό παρθένο ελαι- όλαδο, που χαρίζει μια αυθεντικά ελληνική γεύση. Η ευρύτατη απο- δοχή των προϊόντων μας από αυτή την κατηγορία πελατών μας δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο, οπότε και θα συνεχίσουμε δυναμικά, διευ- ρύνοντας διαρκώς την ποικιλία και την εν γένει προϊοντική μας γκάμα. Τα τελευταία χρόνια το εξαγωγι- κό τμήμα της δραστηριοποίησής σας γνωρίζει σημαντική ανάπτυ- ξη. Τι ποσοστό του συνόλου των πωλήσεών σας αποτελεί η εξαγωγική δραστηριότητα; Πράγματι, σύμφωνα με τον απο- λογισμό του 2018, ο τομέας των εξαγωγών μας, που αντιστοιχεί στο 31% του τζίρου της εταιρείας, πα- ρουσιάζει σημαντική αύξηση των εργασιών του. Και προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε, όσο πιο δυναμικά μας επιτρέπουν οι συν- θήκες. Εξάλλου, αυτό ήταν και το σκεπτικό, στο οποίο στηρίζεται μια από τις εξαγωγικές καινοτομίες μας, όταν δημιουργήσαμε, δηλαδή, στην Ουάσιγκτον, απέναντι από τον Λευκό Οίκο, το «Alfa Pie House», ένα κατάστημα λιανικής πώλησης ελληνικών προϊόντων, με έμφαση στις πίτες, το οποίο, μάλιστα, ση- μειώνει ιδιαίτερα θετική πορεία. Ποια τα σχέδιά σας επί του συ- γκεκριμένου ζητήματος για το εγγύς μέλλον; Θέλετε να ενδυ- ναμώσετε τη σχέση ποσόστω- σης που κατέχουν οι πωλήσεις προς τις χώρες του εξωτερι- κού; Σε τι επίπεδο κι απευθυ- νόμενοι σε ποιες γεωγραφικές περιοχές; Δεν θα πρωτοτυπήσω εάν ισχυ- ριστώ πως οφείλουμε να προχω- ράμε προσεκτικά και με συνετά βήματα, καθώς οι ξένες αγορές παρουσιάζουν σημαντικές ιδιαιτε- ρότητες. Μια από αυτές είναι και το γεγονός ότι οι ξένοι καταναλω- τές είναι ελάχιστα –έως και καθό- λου– εξοικειωμένοι με το concept του φύλλου και της πίτας και δυ- σκολεύονται να κατανοήσουν την ποικιλία και την ευκολία της χρή- σης τους. Αποτελεί, λοιπόν, χρέ- ος μας να τους «εκπαιδεύσουμε» κατά κάποιον τρόπο και να τους δείξουμε πώς μπορούν να χρη- σιμοποιούν τα προϊόντα μας, για να δημιουργούν συνταγές που να ταιριάζουν με τις προτιμήσεις και την κουλτούρα τους, και παράλ- ληλα να τους φέρνουν σε επαφή με γεύσεις απ’ ολόκληρο τον κό- σμο. Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές της alfa, λοιπόν, έχουμε φιλόδοξα σχέδια, πατώντας, ταυτόχρονα, με τα πόδια μας… γερά στη γη. Ήδη, σήμερα, εξάγουμε σε περισσότε- ρες από 35 χώρες, σε 4 ηπείρους και προχωράμε βάσει σχεδίου. Να σημειώσουμε, επίσης, ότι έχουμε εταιρείες, πάντα με το διακριτικό σήμα alfa, στη Σερβία, τη Ρου- μανία και τις ΗΠΑ (εκτός από το «Alfa Pie House»). Αυτή τη στιγ- μή, η Αμερική, ο Καναδάς, η Γερ- μανία κι η Αγγλία αποτελούν τις μεγαλύτερες αγορές μας. Όσο για το περιθώριο ανάπτυξης των εξα- γωγικών δραστηριοτήτων μας, αυ- τό είναι τεράστιο και γι’ αυτό έχου- με θέσει τις εξαγωγές ως βασικό στρατηγικό στόχο της εταιρείας! Ποια τα στοιχεία που χαρα- κτηρίζουν την εικόνα και το brandname της alfa; Ποιος συνειρμός επιθυμείτε να δημι- ουργείται στο μυαλό των κα- ταναλωτών–πελατών (μεμονω- μένων ή επαγγελματιών) στο άκουσμα του ονόματος του brand; Η αλήθεια είναι πως κοιτάμε παντού, για να αντλούμε έμπνευ- ση, ώστε να δημιουργούμε διαρ- κώς νέα προϊόντα, όχι μόνο ελκυ- στικά αλλά και χρήσιμα, για τον καταναλωτή. Ταυτόχρονα, βασι- ζόμαστε σε μια μακρά παράδοση που προέρχεται αφενός από τη γαστρονομική ιστορία του τόπου μας, κυρίως σε ό,τι αφορά τις πί- τες, αφετέρου από το τεράστιο αρ- χείο των συνταγών που έχουμε δημιουργήσει, με την πολύτιμη βοήθεια των καταναλωτών μας. Στόχος μας είναι να προσφέρου- με ασφαλείς, ποιοτικές κι υψηλής διατροφικής αξίας δημιουργίες, ζυμωμένες με μεράκι, από αγνά κι εκλεκτά υλικά της ελληνικής γης, διατηρώντας ζωντανό το όραμα της alfa, με καινοτομίες σε όλα τα επίπεδα. Πρόσφατα, ο ιδρυ- τής μας, Αθανάσιος Κουκουτάρης, ανέφερε: «Θα ήθελα, σε κάθε μπουκιά alfa που δοκιμάζει ο κα- ταναλωτής, να παίρνει τη γεύση όλων των αξιών που αντιπροσω- πεύει το όνομά μας. Γιατί ο κό- σμος ξέρει πάντα να αναγνωρίζει την αλήθεια, την ποιότητα, την προσπάθεια, την εντιμότητα και την αξία του αυθεντικού!». Πρό- κειται για ένα μικρό απόσταγμα σοφίας, το οποίο, ωστόσο, διακρί- νει σε απόλυτο βαθμό τη λειτουρ- γία της εταιρείας μας κι αποτελεί σημείο αναφοράς και «πυξίδα» που μας καταδεικνύει τη σημερι- νή, αλλά και τη μελλοντική πο- ρεία μας! < ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=