Food Service τ. 138

38 κασίας. Στη McCain όλα ξεκινούν από τη διερεύνηση των αναγκών του πελάτη μας, προκειμένου να προτείνουμε μέσα από την γκάμα μας το προϊόν εκείνο που μπορεί να του δώσει λύση και να συμβάλλει στην ανάπτυξη και την επιτυχία του! Ο επαγγελματίας είναι Συνεργάτης μας κι οφείλουμε να είμαστε δίπλα του, τόσο συμβουλευτικά όσο κι εκπαιδευτικά, προκειμένου να μπο­ ρεί να εκμεταλλεύεται στην πλήρη έκτασή τους τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από την προϊοντική του επιλογή!» Κατ’ επέκταση, η τηγανητή πα- τάτα καλείται να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά έναν πραγμα- τικό… σκόπελο, αναφορικά με τη διασφάλιση ενός άρτιου τελι- κού αποτελέσματος (στη γεύση, την όψη, την υφή, τη διατήρηση της θερμοκρασίας, την αποφυγή «πανιάσματος» κ.ά.), μέχρι να φτάσει στους τελικούς πελάτες. «Εξυπακούεται πως οι επαγγελ­ ματίες οφείλουν να αναζητούν το κατάλληλο προϊόν πατάτας που, ενδεχομένως, να κοστίζει περισσό­ τερο στο κιλό έναντι μιας πατάτας χαμηλότερης ποιότητας. Ωστόσο, αυτή η διαφορά υπερκαλύπτεται από την υπεραξία του προϊόντος που δύναται να διασφαλίσει ένα άρι­ στο τελικό αποτέλεσμα, ακόμα και σε συνθήκες delivery (διατήρηση της θερμοκρασίας και της τραγανότητας κι εμφάνιση φρεσκο–τηγανισμένης πατάτας), που οδηγεί σε ευχαρι­ στημένους πελάτες και, συνεπώς, σε επαναλαμβανόμενη ζήτηση. Αναφορικά με τον επαγγελματία, μια καλή τηγανητή πατάτα εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση μετά το μαγεί­ ρεμα καθώς κι υψηλή μεριδοποίη­ ση, άρα καλύτερο έλεγχο του food cost και μεγαλύτερη κερδοφορία! Φυσικά, κι ο επαγγελματίας από την πλευρά του συμβάλλει άμεσα στο τελικό προϊόν: ακόμα κι η επιλογή συσκευασίας delivery πρέπει να είναι προσεκτικά μελετημένη και διόλου πρόχειρη, καθώς μπορεί να επιδράσει καταλυτικά όσο κι αρνητικά στο τελικό αποτέλεσμα» , υπογραμμίζει η κυρία Φουρλή. Θα πρέπει να τονιστεί πως, εδώ και λίγο καιρό, παρατηρείται αλλα- γή, αναφορικά με τις ώρες κίνησης στα καταστήματα του κλάδου της Μαζικής Εστίασης και ιδιαίτερα του Ψητοπωλείου, καθώς σε πλείστες περιπτώσεις αυτή συναντάται κάτι παραπάνω από 1 ώρα κατά τις μεσημεριανές και 2–2,5 ώρες κα- τά τις βραδινές ώρες. Κάτι που… μεταφράζεται σε αναγκαιότητα ύπαρξης ευελιξίας κι υψηλής λει- τουργικότητας, σε συνδυασμό με αναντίρρητη ποιότητα, σε ό,τι αφο- ρά τις τηγανητές πατάτες. «Άρα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι επαγγελματίες να επιλέγουν προϊόντα πατάτας που, μεταξύ άλλων, συμβάλλουν στην ευελιξία της κουζίνας, ξεκινώντας από την αποθήκευση, μέχρι τη γρήγορη προετοιμασία. Αυτά, φυ­ σικά, σε συνδυασμό με την πολύ καλή απόδοσή τους στο delivery, στο οποίο οι Έλληνες κρατάμε ίσως την πρώτη θέση στην Ευρώπη, κάτι που επηρεάζει όλους τους τομείς της Μαζικής Εστίασης. Αποτέλεσμα; Οι πελάτες να είναι ικανοποιημέ­ νοι κι οι επαγγελματίες να έχουν μια μοναδική ευκαιρία περαιτέρω προβολής και προώθησης των πιάτων και των εν γένει γευστικών δημιουργιών τους που βασίζονται στις τηγανητές πατάτες» , ξεκαθαρίζει η Διευθύντρια Marketing Food Service της McCain Hellas! Χρηστικός οδηγός διαχείρισης της πατάτας Σχεδόν κάθε παράγοντας που δραστηριοποιείται στην αγορά της εστίασης έχει ένα… μυστικό σε ό,τι αφορά τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τις τηγανητές πατάτες. Πόσο μάλλον, μια από τις ηγέτιδες εταιρείες παραγωγής και διάθεσης τηγανητών πατατών σε διεθνές επί- πεδο. Η κυρία Φουρλή είναι άκρως κατατοπιστική: «Στη McCain, στο ιδιαίτερα οργανωμένο κι αποδοτικό τμήμα R&D που διαθέτουμε, επί μακρόν έχουμε πειραματιστεί σχετικά με το τι παίζει ρόλο, προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να είναι άρ­ τιο. Έτσι, έχουμε κατασταλάξει σε ορισμένες βασικές συμβουλές, εν είδει best practices, τηγανίσματος της πατάτας, προς τους συνεργαζόμε­ νους επαγγελματίες του κλάδου της Μαζικής Εστίασης. Αρχικά, πάντοτε θα πρέπει ν’ ακολουθούν τις οδηγίες μαγειρέματος που αναγράφονται στη συσκευασία κι αφορούν τη θερμο‘ ‘ ‘ ‘ Στόχος της McCain είναι η αποτελεσματική στήριξη του πελάτη της κι η επιτυχημένη παρουσία του σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, όπως είναι αυτή της Μαζικής Εστίασης. Οι επαγγελματίες οφείλουν να αναζητούν το κατάλληλο προϊόν πατάτας που διασφαλίζει ένα άριστο τελικό αποτέλεσμα, ακόμα και σε συνθήκες delivery (διατήρηση της θερμοκρασίας και της τραγανότητας & όψη φρεσκοτηγανισμένης πατάτας), κι οδηγεί σε ευχαριστημένους πελάτες και, συνεπώς, επαναλαμβανόμενη ζήτηση. KNOWLEDGE

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=