Food Service τ. 138

40 ΑΦΙΕΡΩΜΑ Ο βιγκανισμός ήρθε και, όπως όλα δείχνουν, θα μείνει. Από τη Στέλλα Αυγουστάκη Το κίνημα του Veganism στην εστίαση Α ν κι αρχικά ξεκίνησε ως μια τάση όπως όλες οι άλλες, που κάθε τόσο «εισβάλλουν» στο τραπέζι κι επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, εντούτοις η όλο και βαθύτερη γνώση του τι αντιπρο­ σωπεύει έχει καταφέρει να κερδίσει μεγάλο μέρος των καταναλωτών. Μάλιστα, δεν αποτελεί, πλέον, απλώς μια διατροφική τάση, αλλά μια άκρως συνειδητοποιημένη επιλογή και στάση ζωής που εκτείνεται πέρα και πάνω από το φαγητό.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=