Food Service τ. 138

γκες του καταναλωτικού κοινού. Από κοντά κι ορισμένα ξενοδοχεία που έχουν «σπάσει» τα χρονικά δεσμά με τα οποία ήταν περιορισμένα μέχρι πρότινος σε ό,τι αφορά το ωράριο διάθεσης breakfast γεύσεων και πιάτων. Εξυπακούεται πως τα όσα ισχύουν σε ώριμες αγορές του εξωτερικού αναφορικά με το πρωινό κινούνται σε άλλο μήκος κύματος, καθώς εκεί ασχολούνται δραστικά με τις τάσεις που αναδύ- ονται και σχηματίζουν ανάλογα τη μορφή των παροχών, τον συνδυασμό τους με άλλες γεύσεις κ.ά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα δύο πρό- σφατων ερευνών που διενήργησαν οι Techomic και NPD Group σε ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία αντίστοιχα, οι 3 στους 10 πελάτες προβαίνουν στην αγορά πρωινού πέραν των… παραδοσια- κών ωρών. Την ίδια στιγμή, αμφότερες οι μελέτες ανέδειξαν μια σημαντική ευκαιρία επέκτασης των περιστάσεων brunch, καθώς το 40% των κατανα- λωτών ανέφερε πως τρώει brunch τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα! Επιπροσθέτως, το 31% των πελατών δήλωσε πως αντιλαμβάνεται το breakfast περισσότερο ως προορισμό, εν συγκρί- σει με ό,τι συνέβαινε προ τριών ετών. Πρωινό δίχως χρονικούς περιορισμούς Πλέον, η πλειοψηφία των καταναλωτών δια- πνέεται από τη λογική της απόλαυσης των γεύσε- ων του πρωινού κατά το δοκούν κι ανεξαρτήτως χρονικών περιορισμών ή αγκυλώσεων. Μάλιστα, σε διεθνές επίπεδο, ένα σημαντικό ποσοστό επι- χειρήσεων μαζικής εστίασης έχει αλλάξει τη μέχρι πρότινος στρατηγική του, προσαρμόζοντας τη λει- τουργία του γύρω από το concept του πρωινού! Για παράδειγμα, υπάρχουν, πλέον, εστιατόρια όπου το πρωινό και το brunch αποτελούν τα κεντρικά σημεία εστίασης κι ενδιαφέροντος στο μενού τους! Ορισμένες επιχειρήσεις έχουν εξελί- TRENDS 67 ‘ ‘ Όπως εκτιμούν στελέχη της αγοράς, το concept του «Breakfast anytime» δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με αποσπασματική λογική ούτε να θεωρείται μόδα που ήρθε για να… φύγει, και δη σύντομα. • Το 40% των καταναλωτών τρώει brunch τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα! • Το 30% των καταναλωτών επιλέγει να αγοράζει πρωινό και πέραν του «στενού» ωραρίου, που εξαντλείται στις κλασικές πρωινές ώρες, εν συγκρίσει με ό,τι έκανε κα- τά την τελευταία τριετία! Stat Box

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=