Food Service τ. 138

68 ξει σε τέτοιο βαθμό την κουζίνα τους, αναφορικά με τις προτάσεις του πρωινού, που έχουν κατα- σταλάξει σε δημιουργικά… twists παραδοσιακών συνταγών και γεύσεων! «Έκρηξη» δημιουργικότητας και γευστικά… παντρέματα! Άλλοι επαγγελματίες προσθέτουν κάποια… πινελιά που να θυμίζει ή να παραπέμπει ευθέως στο πρωινό σε πολλαπλά πιάτα που υπάρχουν στο μενού τους, τα οποία εκτείνονται από το με- σημεριανό μέχρι και το γλυκό! Όπως καταδεικνύ- ουν κι οι πωλήσεις τους, πρόκειται για μια τάση που δείχνει να κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη προτίμηση, στηριζόμενη στο θετικό momentum. Δεν λείπουν κι όσες επιχειρήσεις εστίασης έχουν δημιουργήσει branded προτάσεις, στις οποίες συνδυάζουν με δημιουργικό τρόπο γεύ- σεις και πιάτα που προέρχονται απ’ ολόκληρο το μενού, ανεξαρτήτως εάν χαρακτηρίζονται μεσημε- ριανό, δείπνο ή γλυκό! Μάλιστα, έχουν ξεκινήσει και προσπάθειες για τη σταδιακή καθιέρωσή τους στο μενού τους, σε προκαθορισμένο χώρο, με τη λογική των all day πιάτων! Κατ’ αυτό τον τρόπο, ο πελάτης είναι σε θέση να γευτεί αγαπημένες breakfast… νότες ανά πάσα στιγμή, δοσμένες με έξυπνο twist και συνοδευόμενες από άλλες γεύσεις. Πρόκειται για μια αποτελεσματική combo λογική, χορταστική, πλήρη, θρεπτική και σε φι- λική τιμή! Δίχως χρονικούς περιορισμούς κι εν γένει απαγορεύσεις… Όπως εκτιμούν τόσο στελέχη της αγοράς όσο κι αναλυτές που δραστηριοποιούνται στον το- μέα της μαζικής εστίασης, κυρίως στις ΗΠΑ, το concept του «Breakfast anytime» δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με αποσπασματική λογική ούτε να θεωρείται μόδα που ήρθε για να… φύγει, και δη σύντομα. Κάθε άλλο! Οι ίδιοι, μάλιστα, υπογραμμίζουν πως πρόκειται για μια πραγμα- τικότητα που θα ριζώσει. Στηρίζουν σημαντικό ποσοστό της αισιοδοξίας τους στο γεγονός ότι οι καταναλωτές–πελάτες δηλώνουν ενθουσιασμένοι με τη λογική πως μπορούν να απολαμβάνουν αγαπημένες παραδοσιακές γεύσεις πρωινού κάθε στιγμή της ημέρας, πλαισιώνοντάς τες με μια σει- ρά από πιάτα. Θεωρούν δε πως γεννάται ένα νέο, niche μορφής trend, το οποίο έχει ως βάση του το κυρίαρχο ζητούμενο της γευστικής απόλαυσης και κατ’ επέκταση της επίτευξης της ικανοποίησης των ίδιων των πελατών! < ‘ ‘ Δεν λείπουν κι όσες επιχειρήσεις εστίασης έχουν δημιουργήσει branded προτάσεις, στις οποίες συνδυάζουν με δημιουργικό τρόπο γεύσεις και πιάτα που προέρχονται απ’ ολόκληρο το μενού, ανεξαρτήτως εάν χαρακτηρίζονται μεσημεριανό, δείπνο ή γλυκό! TRENDS

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=