Food Service τ. 140

47 Μια «φωνή» - πολλαπλές πλατφόρμες Μια από τις πλέον σημαντικές αποφά- σεις που θα κληθείτε να λάβετε δεν είναι άλλη από την επεξεργασία του τρόπου με τον οποίο το brand θα λειτουργεί κατά μή- κος πολλαπλών πλατφορμών social media. Για παράδειγμα, ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση δρα στο Twitter ενδέχεται να είναι εντελώς διαφορετικός από το περιε- χόμενο της παρουσίας της στο Facebook. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα brand πρέπει να έχει μια ξεκάθαρη «φωνή», προσωπικότητα και κεντρικό μήνυμα-κλειδί και να μην αμ- φιταλαντεύεται ανά κανάλι επικοινωνίας. Εξάλλου, δεν θα πρέπει να σας διαφεύγει από τον νου πως ο τόνος με τον οποίο απευθύνεστε σε κάποιον στο Facebook είναι διαφορετικός από τον αντίστοιχο στο Twitter. Σημείο το οποίο θα πρέπει να προσέχετε και να επεξεργάζεστε ανάλογα. Διαδώστε τη στρατηγική σας Η επεξεργασία μιας στρατηγικής απο- δεικνύεται κενό γράμμα στην πράξη, εάν αυτή δεν επικοινωνείται στους άμεσα εμπλεκόμενους, οι οποίοι με τη σειρά τους θα κληθούν να την εφαρμόσουν επί του πρακτέου. Στην κορυφή του εν λόγω ενδιαφέροντος θα πρέπει να βρίσκονται, δίχως άλλο, οι υπάλληλοι του brand. Χρήσιμο θα ήταν να εφαρμόζεται η λο- γική της top-down προσέγγισης, προκει- μένου να γίνεται σαφές το μήνυμα και στη συνέχεια να εφαρμόζεται στην καθη- μερινή λειτουργία. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται αντιληπτή κι από τους πελάτες η θέση της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μάλιστα, όσο πιο νωρίς στη διαδικασία εισδοχής κι εκπαίδευσης των υπαλλήλων λάβει χώρα η μετάδοση των απαραίτητων μηνυμάτων, των αξιών και της εν γένει στρατηγικής ενός brand, τόσο πιο αποδοτικό θα αποδειχτεί στην πορεία, και δη σε σχέση με τους πελάτες, υφιστάμενους, όσο και δυνητικούς. Μην σταματάτε να εξελίσσεστε Όπως συμβαίνει και με τους ανθρώ- πους, έτσι και τα brands αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου, για αυτό κι οι επαγγελματίες του κλάδου οφείλουν να σιγουρεύονται πως οι επιχειρήσεις τους θα εξακολουθούν να βρίσκονται εντός της επικαιρότητας. Πάντοτε, φυσι- κά, υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για βελτίωση ή ακόμη κι επαναπροσδιορι- σμό του brand messaging. Αρκεί να λαμ- βάνονται υπόψη σύγχρονα δεδομένα, ανανεωμένες τάσεις και συμπεριφορικά patterns, τα οποία εκφράζουν ή υιοθε- τούν οι τελικοί πελάτες. Μην διστάσετε, λοιπόν, να μεταβάλλετε το brand story σας, έστω κι εάν αυτό υφίσταται από καιρό. Ενδεχομένως να πρέπει να εντά- ξετε σε αυτό ενδιαφέροντα χαρακτη- ριστικά, δεδομένα ή ακόμη και σημεία αναφοράς κατά την πορεία της επιχεί- ρησής σας στον χρόνο. Πάντοτε να έχε- τε στο μυαλό σας ορισμένους όρους, πριν προβείτε στην παραμικρή κίνηση: «ευκολία», «εύληπτο», «απλότητα», «να μιλά στην καρδιά», «άρωμα νοσταλγίας», «διαφορετικότητα» και «καινοτομία». Φροντίστε να τους… απλώσετε με ισόρ- ροπο τρόπο, ώστε να μην παραλείψετε κάποια πτυχή. <

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=